Kanonbra stumfilm - jeg la ikke merke til noen tommeltotter hverken her eller der, og bildekvaliteten var jo helt suveren (du har kanskje anskaffet en modell fra et annet merke enn hva jeg har investert i - Huawei var kanskje ikke den high-end produsenten jeg trodde..) Stå på videre - gleder meg til mer fra unge Herlov!
En liten oppdatering til deg, view. Jeg reiste tydeligvis midt i menyskiftet, for på returen var det nye menyer både på SIN-DOH og DOH-OSL. Hjertelig takk og bare hyggelig! For meg er det ikke noe problem å dele opp i to "korte" etapper, i stedet for én kort og én lang. Jeg reiser langdistanse kun privat og er ute etter å få flest mulig opplevelser ut av turen. Jeg er derfor tilsvarende mindre opptatt av å sove mest mulig. Noen ganger sover jeg ingenting, andre ganger sover jeg en 2-3 timer. Det kommer an på. Det er uansett helt uaktuelt for meg å sove åtte timer av en 12 timers flygning etter å ha brukt 10-15 tusen av egen lomme på billetten. Not going to happen! Jeg er ganske fleksibel på søvn og blir ikke mannevond dersom jeg ikke får "min faste dose". Det som funker best for meg når det gjelder jetlag er som regel å bare "hoppe over" en natt (eller kanskje sove to-tre timer, bare en liten powernap) og så gå rett inn i ny døgnrytme når jeg ankommer stedet eller kommer hjem. Det funker som regel brillefint! Etter å ha vært i LA, Sydney, Tokyo, mm, har jeg fortsatt til gode å bli rammet av skikkelig jetlag. I Sydney kjente jeg det litt i hodet, men ikke noe mer enn at jeg var fullt fungerende. Jeg er vel litt heldig sånn. BANK I BORDET. You're too nice! Jeg bukker og takker. Hehe, jeg kjører Samsung Galaxy S6. Jeg synes kameraet er ganske høvelig til denne bruken, selv om vinkelen blir litt smal noen ganger. Neste tur går til Cape Town om en drøy måned, men folk begynner vel uansett å bli bra lei Qatar.
Å, jo - stoor interesse Skal forsøke å skjerpe meg slik at jeg også får lagt ut et reisebrev fra turen jeg hadde med Qatar til Tokyo, og jeg kan love skikkelig elendige bilder slik at det ikke på enkelt vis lar seg avgjøre hva jeg faktisk opplevde.
Unge @Herlov - der tar du skammelig feil. Vi elsker Qatar, men BTW - når er det skikkelig lenge siden det har vært noen kampanjer ? Nesten 4 uker, har de endelig/dessverre klart å fylle flyene med full-revenue pax?