Prøvd å bestille EB-reise siden i går kveld på ulike pcer/nettbrett, men får teknisk feilmelding fra SAS mot slutten av reserveringen. Noen andre som erfarer dette?
Diverse firma-pc hos store norske selskaper har fått denne feilmelding når man har gått inn på nettsidene til sas.....
Noen andre som har problemer med å komme inn på sas.no, dk, se og flysas.com? Classic funker noelunde
Japp, har prøvd fleire gongar i dag og det har vore vanskeleg/umogleg. Lenge fungerte det tilsynelatande å bestille billettar for pengar, men eg skal svi av bonuspoeng i lag med pengar. Det har ikkje vore spesielt enkelt. Og no har dei lagt ut denne meldinga:
Jeg kommer meg ikke noe lenger enn dette på .no. .dk åpner toppen av nettsiden, men så slutter den å laste inn noe av tilbudene og annet.
Samme erfaring her. Noen ganger kommer jeg inn, men ser da den feilmeldinga om tekniske problemer, andre ganger kommer jeg ikke lenger enn at alt er utilgjengelig, atter andre ganger kommer jeg sånn halvvegs inn, men kun 'toppmenyen' laster. Det spørs om ikke grovmekanikeren i SAS IT må inn og smøre noen tannhjul slik at datafolkene får sveiva i gang resten av treskeverket som holder SAS-sida gående...
Fremdeles problemer på sas.no. Men bakenforliggende systemer virker å være oppe siden bookingsøk via appen fungerer
Då ser det ut til at SAS-sida er meir eller mindre stabla på beina. Både billettkjøp for poeng og for pengar ser ut til å fungera. Det som enn så lenge fører oss rett ut i det digitale tomrommet er forsøk på å kombinera poeng og pengar ved billettkjøp... Ja-ja, plutseleg fungerer ting – kanskje.
Og no ser det ut til at SAS er oppe og går igjen på alle moglege vis (i den grad det er mogleg å påstå), no er det igjen mogleg å bestille reiser for ein kombinasjon av pengar og poeng.