Qatar Airways forlenger status med 12 måneder

Tråd i 'Qatar Privilege Club' startet av haakonks, 25. mars 2020.

  1. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,154
    Bonuspoeng:
    183
    Qatar Airways gjør nå som flere andre hotellkjeder, og også noen få flyselskaper har begynt å gjøre, de forleger status med 12 måneder.

    https://www.qatarairways.com/en-no/Privilege-Club/We_want_to_honour_your_loyalty.html

    Utløpsdato på poeng forlenges også.
     
    Avixlo, lMartin and jgroneng like this.
  2. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Da bare er det bare å håpe at BA gjør det samme snart. Qantas har også forlenget et år. Jeg har fornyelse i juli og har ingen mulighet til å fly inn et nytt gullkort.
     
  3. nick5000

    nick5000 Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    28
    Slik jeg har forstått det fra flyertalk så er det kun status som forlenges, og ikke opptjente qpoints (statuspoeng). Dvs hvis man som meg mangler 13 points for å fornye gull før juli så holder det ikke å opptjene 13 point i løpet av 12 mnd ekstra.

    Har andre flyselskap som har forlenget perioden også forlenget opptjeningsperioden, eller kun statusperioden?
     
  4. nick5000

    nick5000 Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har fått forlenget gullperioden nå. Dashboard sier nå at jeg trenger 270 qpoints før 1 juli 2021 for å fornye gull. Har også fått 40 qpoints (kan brukes til oppgraderinger)!
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    Juhuu :)
    Der kom mailen jeg har ventet på, enda en forlengelse av status hos Qatar :D

    "We are pleased to extend your Platinum tier until 31 December 2022*. You now have one more reason to plan your next trip with us to one of our over 140 destinations worldwide".
     
    pineapple_juice and jgroneng like this.
  6. pineapple_juice

    pineapple_juice Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    588
    Bonuspoeng:
    93
    Edvard and Ruby like this.

Del denne siden