SAS IT slår til igjen

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av themichael, 15. sept 2020.

  1. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,541
    Likes mottatt:
    4,081
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg skulle nettopp booke meg en tur i januar og bruke to vouchere. En av dem går ut på dato 22 september i år. Så tenkte jeg at jeg slår den inn først for å bruke den opp i sin helhet. Alt ser bra ut. Voucheren som går ut om 7 dager har 0 kr igjen å bruke.

    upload_2020-9-15_23-42-17.png



    Men nei, etter bokingen er ferdig, sjekker jeg saldoen og ser at voucher nummer 2 (med utløp september 2021) ble brukt opp helt – mens 1104 NOK er igjen på voucheren som går ut om 7 dager.

    upload_2020-9-15_23-43-37.png


    Er dette et kjent problem? Finns det noe triks for å komme seg rundt dette? Virkelig rare greier man opplever hos SAS inniblant.
     
    Shyneno liker dette
  2. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,985
    Likes mottatt:
    2,315
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg hadde ringt SAS og klaget på dette når systemet ikke klarer å håndtere det. Vil anta/håpe at de kan gjøre om på det..
     
    themichael liker dette
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,600
    Likes mottatt:
    63,598
    Bonuspoeng:
    293
    Enig.
    Her er det jo SAS som tuller det til for deg. Og du har dokumentert hva du gjorde.
    De bør ordne opp i dette.
     
    themichael liker dette
  4. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,541
    Likes mottatt:
    4,081
    Bonuspoeng:
    113
    Da har dere jo rett. Men når jeg hører at folk tilbringer 1 1/2 timer i telefonkøen så må jeg vurdere om det er verdt tiden min. SAS på Facebook er vanligvis også håpløst (sjelden jeg får brukbare svar der). Denne reisen er nå kansellert innenfor 24 timers fristen og ble refundert på under 10 minutter. Jeg vurderer å bare bruke voucheren til en "tullereise" som koster nærmest mulig 2 006 NOK og som umiddelbart byttes mot ny voucher (med ny utløpsdato) igjen. Så kan jeg bruke en annen voucher for reisen som egentlig skal bestilles. Jeg har jo en del vouchere å velge fra ;).
     
    holmen liker dette
  5. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,241
    Likes mottatt:
    7,613
    Bonuspoeng:
    293
    Ring dansk nummer. Det er aldri halvannen time kø der
     
    themichael liker dette

Del denne siden