Gull Diamant er så mye finere Gull får en jo slengt etter seg hvis man har abonnement hos de rette kort leverandørene... En finere middag, inkludert heftig vinpakke+1 glass champis eller flere summere seg pent til samme beløp på en MR til LHR... Moral er slutt å spis i Oslo, og ta deg heller en MR til LHR
Nja, litt uenig.. Finnes da mange grunner for å ønske å kvalifisere til gull «viss man ikke flyr nok» Fly 55 flyvninger i eco light med alle mulige *a selskaper.. Fantastisk digg med *a gull da.. men good luck chuck å kvalifiser til noe som helst C
Hehe joda. Men gullkort får man kjøpt veldig enkelt viss man ikke flyr nok (dog ikke lifetime) eller som @drsyk nevner, kort leverandører osv
Hva med oss stakars benkeslitere? Bak gardina, ingen polarrull- eller hvitvinsfest... Etter 10 års tro tjeneste får vi samme belønning som han med Saga/SAS MC og Amex i baklomma som knapt vet forskjell på first og ECO.. Evig-EBD, et sårt etterlengtet plaster på såret..
Du har mine sympatier, men i GO har dere hamstret EB grunnpoeng, oss stakkarer som dilter etter må søke om kort og kun reise Plus og Biz
Er det flere enn meg som har problemer med akkurat dette? Får ikke opp muligheten for kjøp av grunnpoeng, ifølge søylen er jeg innenfor og er på over 70K så burde vært tilgjengelig.
Haha.. Håver inn saftige 125 statuspoeng hver eneste flight. Ikke rart at jeg kan frotse i kaviar og champis til stadighet sponset av SAS...
Får da mer enn 2500 for t/r i ^biz^ OSL-FRA i dag 3750 faktisk.. eller 3000 uten gullbonus. Men generelt deflasjon er det jo C
Gjelder travelpass mot lifetime gold? Ser at man får automatisk gull eller diamant om man går for 12 mnd kortet
Nei, travelpasset i seg selv teller ikke. Du må fly tilsvarende gull for at det skal telle. Altså 45 flygninger. Litt avhengig av hvordan du regner verdien flygningen med travelpass unlimited må du fly 120-150 flygninger for at det skal lønne seg.
Likte meget godt den siste setningen, men virker som må betale selv nå @Eddie47. Her må både betale selv og for kjerringa da hu vil heller brenne penger på shopping
Er Ikke alle som har travelpass vet du... Derav manglende polarrull- og hvitvinsfest Da skulle jeg blitt dagpendler Blir 500k poeng I året det..