Nope, dårlig med award så langt. Men siden flightene ligger ute så kan man sette opp varsel i Expertflyer så da burde man få en oppdatering så fort det slippes noe
Skal definitivt sjekke ut Toronto! Interessant at de bruker presis like lang tid til CPH som ARN. Er jo litt lenger til sistnevnte, men gjør kanskje ikke det store utslaget alt i alt.
Det er vel lenge siden flyselskapene brukte faktisk flytid når de setter opp rutetidene sine. Skal jo sikre seg så de ikke blir «forsinket» men har mulighet til å fly det inn .. Mener jeg leste et sted at gjennomsnittlig rutetid Europa - USA faktisk hadde gått _opp_ de siste 20-30 årene, selv om flyene flyr raskere.
Godt poeng! Det er også lett å tenke at flytidene er "tid i luften", men mye tid går med nede på bakken også - uansett om det heter taxiing, de-icing eller annet. Og alt teller jo inn i tiden som står rute-tabellen.
Ser ikke ut til å være ungdomsbilletter tilgjengelige heller. Hadde håpet på rimelig tur til YYZ i sommer
Tror det henger sammen med at nettsidene ikke er oppdaterte ennå til å skjønne at YYZ er en SAS-destinasjon nå, for det er heller ikke mulig å søke 'vanlige billetter for poeng' til YYZ.
Uten at man skal sitere seg selv... Det kommer snart . . Tronesete er sikret, så får vi se om tidspunktet passer når vi kommer så langt Fortsatt 1 ledig billett på første flight.
Ajaj, så teit at jeg har brukt opp "restlageret" med bonuspoeng på både oppgradering og en tur til BKK. Sjeldent mange businessbilletter som er tilgjengelig nå... kjipt å ikke kunne slå til, men slik er livet.
Her går det unna! Sikret meg open-jaw OSL-BOS og YYZ-OSL med CT, der returen er tronesete med SAS. Synd at søndagen var utsolgt allerede, så da ble det mandag isteden. Fint med fleksibilitet fra jobben
Haha, tenkte for meg selv i stad at i løpet av en time etter jeg poster har @holmen nok booket seg en tur, og sansnyligvis på første flight om det er flere seter igjen. Dyre avgifter? 630kr kostet det meg.
Flypassasjeravgiften er tilbake fra 1. juli. Den utgjør et par hundrelapper per person når man reiser long haul. https://www.skatteetaten.no/bedrift...r/om/flypassasjeravgift/midlertidig-opphevet/