Hehe, ja. Ingenting er lett for SAS IT. Men om man test-booker samme flight, så kommer den opp som 321. Uten det komplette navnet, som inkluderer LR slik du peker på
Om det er et dårlig tegn eller ikke kan man jo gjøre sine tanker om, men SAS reduserer frekvensen i juli: https://aeroroutes.com/eng/220520-skjul22yyz Copenhagen – Toronto 01JUL22 – 31JUL22 Reduce from 3 to 2 weekly SK949 CPH1200 – 1455YYZ 32Q 24 SK950 YYZ1700 – 0710+1CPH 32Q 35 Stockholm Arlanda – Toronto 02JUL22 – 31JUL22 Reduce from 4 to 3 weekly SK947 ARN1205 – 1455YYZ 32Q 135 SK948 YYZ1700 – 0710+1ARN 32Q 246
Jeg tenker daglige avganger kanskje var for ambisiøst. AC flyr jo allerede 4 ganger i uken fra CPH og selv om jeg synes Canada er fantastisk er jeg usikker på om det er opplagt feriedestinasjon for så veldig mange. Vil du ha storby velger nok mange New York, vil du ha naturopplevelser finnes det kanskje andre steder i Canada som er mer spennende enn Ontario. Gleder meg uansett til å teste ruta i sommer og håper det blir en lønnsom rute for SAS på lengre sikt også. Er greit med litt flere alternativer
Hmmm, dårlig nytt, vil hvertfall jeg si. Tenkte å kanskje slippe juni-bonus turen i C t/r OSL-CPH-YYZ. Men nå blir det vanskeligere å plukke den opp igjen på senere tidspunkt, så kanskje jeg blir å beholde den....
Første flyvning til Toronto er i dag. SK949 er nå på vei over dammen. Det er SE-DMO som tar den første turen.
Spent på rapporter på denne da jeg etter planen skal ta en tur i Juli. Hvordan er det med munnbind ombord? Canadiske myndigheter krever visstnok dette?
Fikk svaret på BC, en der inne som kjører live reisebrev Inget krav om mask ombord, men krävs när man kommer till Toronto flygplats.