SAS med nyttårskampanje: Reiseperiode Skandinavia og Europa: 27/1–30/9 2020 USA og Asia: 2/3–31/10 2020 (unntatt perioden 20/6–11/8 2020) Bestill senest 13. januar. https://www.sas.no/tilbud/travelers-deal/
Har fulgt ganske bra med på prisene et par mnd. til både Athen, Bologna og Firenze til sommeren/høsten 2020 fra flere byer på vestlandet. Prisene som nå dukker opp som "travelers deal" er faktisk noe dyrere en hva de var i begynnelsen an desember....
Kanskje 'priskuppet' består i at vi reisende skal betale for julegildet på Frösundavik? Derfor prishoppet? Dog synes jeg å se litt lavere priser på noen destinasjoner nå i dag enn i går (type ARN/CPH/TXL), men det er så som så med denne husken...
Prisen på en rute vi ser på som er HAU-OSL-BRU-ATH og ATH-OSL-HAU har gått ned med hele 1 kr siden 30. januar Men jeg ser at det er flere gode priser på andre destinasjoner...
En besparelse på 100 øre! Løp og kjøp, mann! Om jeg skal være en flisespikkende spekulant, må jeg få påpeke at strekningen BRU--ATH neppe flys av SAS, så om billetten på strekningen over natta har blitt dyrere, kan det ha spist opp det avslaget SAS har gitt på sine ruter...
Stemmer, er Aegean som flyr denne. Nå lurer jeg på hva SAS kommer med som "now or never" priser i ettermiddag, disse slippes vel kl 1800
Noen som har en feeling på om Amex kommer med velkomst tilbud på Elite kortet deres i nærmeste fremtid?
Er det noen som ser at prisene har endret seg fra i går? "Tavelers deal" er jo over, men jeg ser ikke noen priser som er gått opp...
Ja, og like etter ble det umulig å logge seg på eurbonus. De løser vel etterhvert problemet får en tro
Er det sånn at poengene endrer seg når du bestiller? Eller er prosenten lagt inn i de tallene du får opp når du går inn via linken? Det var helt andre poeng som ble oppgitt til feks Roma enn de kampanjen fristet med.