Nå var vel et av poengene dine at dette var i høysesong (sommer), da har man typisk sommerferie slik at lørdag-lørdag ikke er et must for reiseperiode? Du spesifiserte heller ikke at det var snakk om utreise og hjemreise på disse dagene i din post. På en rekke lørdager er det ikke slike priser som du forespeiler å oppdrive på VIP-salget. På det ordinære salget fant jeg følgende ved et par kjappe søk i lavpriskalenderen: OSL - AMS til 399 inntil 4 dager i uken i både juli og august. AMS - OSL til 404 inntil 5 dager i uken i både juli og august. OSL - NCE til 599 inntil 6 dager i uken i august, inkl. lørdag. NCE - OSL til 709 på enkelte dager, inkl. lørdag. OSL - Roma til 699 inntil 4 dager i uken i august. Roma - OSL til 892 på enkelte dager, inkl. 986 på en lørdag.
Er det egentlug iht regelene å booke på denne linken? Ser ut som det er ekslusivt til sas ansatte sine venner og bekjente. Nå er det vel vanskelig å skulle påvise om den enkelt er venn med noen i sas eller ikke dog.... Har ikke EBD og EBG også vært "friends" før? (Eller kanskje de har les alle 'unfriendly' kommentarene om sas eurobonus her og kommet til en annen konklusjon )
Jeg fikk i alle fall en "personlig" invitasjon til F & F i fjor når jeg var EBD. Har aldri fått som EBG.
Tidligere har det vært F&F for EBD også. En gang tror jeg. Booket et titalls billetter på siste F&F og har flydd disse uten problem..
Det kan være. Var uansett for vanlige folk også, om vi kan kalles det Frister veldig å hive seg på en Plus-billett på langtur til februar. Det er akkurat det vi trenger for at ungene skal sope inn EBG på nytt.. Med god hjelp fra ET selvfølgelig. Da er det bare 8 år igjen til evig gull.....Hmmmmmmmmm.....
Noen som vet hvorvidt vip plus er refunderbare? Mener å huske at det var forskjell på innenlands/utenlands sist salg.
På noen billetter (plus intra-europa) står det at plus ikke er refunderbare, men når man går inn på detaljerte prisregler står det bookingklasse z og full refusjon... noen som vet hva som er gjeldene? De kalles jo VIP plus og ikke VIP plus light
Bestilte da en 8 dagers new york miami tur i høst da, tok med venninne også, vip pluss, tenkte prøve bidde'e til busines om mulig. first tur internt i usa kostet ikke så mye, men om det er vits på 3 timers flight.. tja
Da har man booket seg billett til Hong Kong i midten av okt. Et steg nærmere drømmen min om å dusje på fly blir en realitet. En liten rundreise i Asia blir det nok. Hkg-Sin Sia A380 premium eco. en liten togtur mellom Singapore og Kuala Lumpur Sin-bkk Fly Scoot Biz, gleder meg faktisk til denne. Bkk-Hkg A380 med dusj Gleder meg til dette, håper SAS kan gi meg en oppgradering til biz for blodpris.
Det spørs når tellinga begynner det Vi får vel håpe at sas også forstår at det kan bli provoserende for såkalte ´beste kunder´ at tidligerer eskaper ikke skal telle.
Min bekymring er heller at de nå sier 10 år fra nå, og så om 7-8 år snur de på flisa og avslutter prosjektet.. Frister jo veldig å legge litt innsats i å dra på for å sikre evig-gull for familien.. Første år er sikret, år nr 2 er sikret med en tur til USA med dette tilbudet neste år..
Ref SAS sine sider: I løpet av 2017 vil Eurobonus innføre en ny funksjon i programmet for å vise takknemlighet til de mest lojale medlemmene. Alle Gull- eller Diamant-medlemmer som fra i dag av og framover har hatt et sammenhengende Gull- eller Diamant-medlemskap i minst 10 år, vil bli hedret med et Gull-medlemskap på livstid. Gull-medlemskap som har blitt gitt bort av et Diamant-medlem kvalifiserer ikke. Flere detaljer vil bli formidlet etter utgivelsen, og medlemmer som kvalifiserer for Gull-medlemskap på livstid vil bli kontaktet personlig
Akkurat det jeg vil frem til også. Jeg forstår ikke hvordan dette kan forstås på en annen måte enn at dette ikke vil få tilbakevirkende kraft. Så vi som har x antall år som EBG/EBD når dette omsider blir innført vil likevel starte fra null. Men igjen, jeg håper jeg tar feil og reiser som det...
De er kansellerbare (detaljerte prisregler gjelder). Men agenten pleier å måtte be supervisor om lov til å kansellere når man ringer.
Jeg forstod det slik at de sluttet med A380 etter september, men fikk høre det her og har ikke sjekket det ytterligere. Ser på Google flight at siste dato som man kan bestille tur er 23 september.