God Fredag fra Air Canada Signature Suite. SAS kansellerte også dagens flight fra YYZ og booket oss om til Air Canada i revenue class. Det ga da tilgang til Air Canada sin Signature Suite. Minner veldig om United Polaris, men kun for AC Business class kunder, og ikke I class, så dette blir nok første og siste gang jeg er her
God morgon frå BKK. TG332 tok oss trygt fram hit etter 22t i India. Dei timame holdt i massevis for å leige ein sjåfør og guide til Agra. Både Taj Mahal og Agra Fort kan difor kryssast av lista. Reisefølget meiner at utreisa har vore litt slitsom men no kan vi slappe av her eit heilt døgn før turen går vidare til REP. Ha ein strålande dag!
God morgen gullstua på OSL. Liten jobbtur til Amsterdam står på planen i dag. SK ned og KL hjem i morgen kveld. Lenge siden sist jeg var i Amsterdam, så det blir finfint gjensyn. Ha en strålende dag!
God morgen fra det som ser ut til å være en solfylt morgen i Bergen! OK, ikke lett å få oversikten fra det bitte lille gløttet av himmel jeg kan se på Clarion Hotel, men det lover godt. Noen timer jobbing og så hjem med SK284 i kveld. Mistenker at det kan bli noen timers venting på BGO, opprinnelig planlagt arbeid og tidsforbruk for å reise med SK274 tre timer tidligere. Ha aldeles fortreffelig dag! T-4 OSL-LIS-AGP
God morgen fra 63 breddegrad. Er 5 km unna å kunne si at man har gått Norge på tvers, så dette blir en gledens dag! Dø i kropp og bein, men motet er oppe . Reiser hjem med flyr i kveld, så spennende å få prøvd de for en gangs skyld også
God morgen fra en strålende dag på solkysten! Kaffen er i koppen og livet er lett. 45 dager til Brasil @Are .. hvor i Brasil?
God morgen. Rolig start men tar seg nok opp fort nok. Heldigvis snart helg, lite som minner om ferie enda.
God morgen. Forberedelser til ferieturen er nå i gang, og i dag må det shoppes shortser og t-shirts til meg selv + to av barna. Noen som vet om det er fordeler / ulemper med Avis Digital Check-in, utover å måtte vente i skranken? Vi ankommer AVIS et sted mellom 21 og 21:30, er ikke sjansen god da for at de billigere segmentene er tømt og jeg får en Porsche? Ja?
God morgen fra en grå og lett blåsende Osloby. Danske SAS svarer på 10 minutter flere ganger, på Dansk når jeg velger engelsk. De kan se billettene som er sluppet i natt, men de er ikke bookbare...... Sukk. @Lars J, Signature Lounge ser veldig bra ut. Fortell gjerne litt om matkvalitet og service. Det er jo flere som ønsker seg inn dit.... Godt å se at verden åpner opp og at vi har insideflyers på 3 kontinent så langt. @Are er på cafe i Brasil @Eddie47
God morgen fra søta bror. Noen som husker streken? Kom over en utstilling i går, artig. Ha en fin dag flotte forum
Se innlegg 155 osv, sier ikke veldig mye om kvaliteten, men vi gikk mett og brisen ombord i flyet til CPH https://insideflyer.no/forums/threads/to-voksne-herrer-flyr-igjen.14153/page-8
God morgen! Same shit, different day. Kaffe på sengen, rock på radioen, og IF på telefonen. I dag blir det innedag. Vi har bestilt vanning, og sendt solen til Vestlandet for en stakket stund. Innedagen skal blant annet brukes til å planlegge tur til Japan via USA i september. Skulle gjerne hatt åpent transitthotell på HND. Eller, selvfølgelig, Japan åpent for turister. Håpet svinner. Ha en finfin dag!
God morgen! Hytta begynner å bli godt brukt og vi er her på uke nr2. Gamlehuset savnes ikke Trønderværet har jo vært helt forferdelig men det er det lite å gjøre med. 10 grader, regn og vind minner mer om høsten. Henta gliset på vannet i går og nå blir luft byttet ut med vann resten av ferien Ha en fin en!
Hehe gode minner, men gikk streken på Barne TV da? Mener å huske at disse stripene typisk ble brukt som pausefyll mellom programmer og man visste aldri når de dukket opp. Det var vel i de tider da vi (som bare hadde NRK) var velsignet med reklamefritt tv så da hadde de behov for å fylle tid som i andre land ble brukt til reklame?
God formiddag fra Porsgrunn Siste feriehelg før jobb til mandag. Planlagt et deilig opphold på Farris i dag. Rooftop bar, og strandliv + spa er planen. Vi får se da vøttø- som vi sier her i Grenland Ha en knusktørr dag..
Det er nok bare min flyktige hukommelse som har innbilt meg at dette var en direkte del av barne-tv, ja. Minner fra et barnesinn er tydeligvis ikke til å stole helt på, men uansett var det alltid like herlig å få se 'Streken'
God morgon frå kystnære fjordstrok i Trøndelag! Det er grått enn så lenge, men kanskje bryt sola gjennom skyane. Vel, vi held ikkje pusten. Det gjer vi ei heller i påvente av at moltebæra skal modnast som neppe vil skje før om ei veke eller så. For denne karen er det snart snakk om returreise ut av Ferieland, men enn så lenge klorar eg meg fast i hytta og tenkjer på alt anna enn kva slaveriet kan ha å by på av ditt og datt. Hytteutsikt Ha ein brillefin fredag, gode medforumistar!