Skal booke tur til NY på business SAS. Får opp flere ledige fra og til kjøben - men når jeg legger inn Oslo finner systemet kun utreise fra Oslo. Vil jo tro at det er plenty ledige bonusavganger hjem fra kjøben til Oslo? Bør jeg bare booke T/r fra kjøben til NY og så fikser jeg dette når det nærmer seg med SAS? (Og ja vet at det er direktefly fra Oslo - så finner jeg det tar jeg jo det) men vil gjerne ha en booking på plass sånn jeg vet det blir tur På forhånd takk for svar!
Dette har ofte så vidt jeg vet en sammenheng med noen som heter married segment. Det er veldig kjedelig og gjør at det ikke går an og booke slik du sier. Du kan prøve booking på TLF og er du heldig ordner det seg da. om ikke må du nok dessverre ta til takke med 2 x bookinger(kan også prøve og slå de sammen i ettertid på tlf eller EBD/EBG support mail.
Jeg slet selv med å finne en retur EWR-OSL via CPH sommeren 2019. Ringte 05400 og de fant ledige seter CPH-OSL og dermed løste det seg.
Det ordnet seg heldigvis for oss som sjekker VELDIG ofte Plutselig dukket det opp direkte retur til Oslo og 4 damer er nå booket inn for langhelg i NY To på Business og to på Pluss. Så får man krysse fingrene for at vi greier å by på de to når det nærmer seg. Elsker bonuspoeng. Burde finne meg jobb i dette universet
Har en tur til EWR med familien i januar, booket 2 biz via CPH, 2 via ARN, lander omtrent samtidig i EWR (ca. 30 minutter før/etter), samme tilbake.