Sommer-lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 13. juli 2024.

  1. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,976
    Likes mottatt:
    7,400
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hybelen i Bergen. Her er ikke utsikten god for øyeblikket, men virker som at solen er på vei til å titte gjennom tåkehavet om en stund. Ikke mye spennende som skjer her, en 12 timers økt på jobb, en liten økt med trim og på hovve i seng igjen er vel det som er planlagt.
    Ha en glitters lørdag :)

    IMG_2967.jpeg
     
  2. pma

    pma Medlem

    Innlegg:
    53
    Likes mottatt:
    233
    Bonuspoeng:
    33
    God morgen fra rad 1 på TG910. Frokosten konsumert og snart landing på LHR. Merker hverdagen kommer til å komme som et slag i trynet...
     

    Attached Files:

  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,567
    Likes mottatt:
    871,664
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten i dag ..
    25-26 grader ut på dagen ..
    Solen varmer og sjøen er blikk stille..
    Sommer på strilelandet . IMG_5651.jpeg
     
    Calling, Berlioz, OttoL and 15 others like this.
  4. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,087
    Likes mottatt:
    12,292
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Kreta.

    Det ble en slitsom flytur hit. Grunnet mangel på slottider måtte vi vente to timer inne på flyet før vi tok av.

    Det førte til at ekstra mange bestilte mat da vi var oppe i lufta og de gikk tomme for mat. Flere andre fly var også forsinka, så det var lang kø i leiebilskranken da vi endelig landa og bare en person på jobb så det tok sin tid å få ut bilen.

    Det ble derfor bare bestilt noen sandwicher på Wolt etter vi endelig hadde kommet til hotellet og rett i seng.

    Allerede strålende sol og varmt her så dagen i dag blir nok bedre! God lørdag alle
     
  5. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,427
    Likes mottatt:
    24,674
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo vest.
    Solen skinner. Dette blir en ny fin dag:)
    Godt vi ikke skal fly før høstferien:rolleyes:
    [​IMG]
    Ha en strålende lørdag alle IF-ere:)
     
  6. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,356
    Likes mottatt:
    12,494
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra austpå. Rolig noen dager etter en fin tur vestpå før turen går til Sandefjord rett over helgen. Hadde ikke flydd Widerøe sine E2 på mange år, men de må ha fjernet en rad eller så har jeg krympet etterom det plutselig var mye bedre plass på radene bakover..

    På reisefronten skjer det ikke så mye, utover å ha handlet litt SAS, Easyjet og Ryanair til hhv LIN, MXP og BGY. Viktig med variasjon o_O Høstens Inter-kamper blir mot Milan, Venezia og Parma og så får man forhåpentligvis bygget på litt rundt de kampene med andre kamper i Serie A, B eller C :)

    Ellers ble breddeklubben Sarpsborg støttet med 200kr, så får vi se hvordan dette går neste helg
    upload_2024-7-13_8-57-17.png

    og sånn går nå dagene..
     
  7. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,104
    Bonuspoeng:
    183
    Hilsen fra Singapore:) Er på min årlige tur om sommeren. Ingen bekymringer om kalde regnværsdager her:D Snart blir det en ferie i ferie tur til KUL med overnatting airside før hjemreise. Får 12 timer på loungene på SIN. Spennende å se om det er noen kjente fjes fra i fjor når jeg tok samme turen 3 ganger:D
     

    Attached Files:

  8. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,563
    Likes mottatt:
    3,762
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen til alle med ro i kropp og sjel!

    Her har madammen kommet hjem med alt pikkpakk etter 14 dager på hytta, datteren i huset har returnert med hele flyttelasset etter 6 år i utlandet, og skal flytte nordover i morgen med omtrent halvparten. Sønnen vår skal kjøre henne oppover og samtidig oppleve Nord-Norge, med telt og fiskestenger og jeg vet ikke hva. Vi passer en gal katt for svigerinna mi! Og jeg og madammen skal på ferie om fire dager..

    Så se for deg en episode av The Simpsons, hvor alle springer rundt hverandre og kakler og roper, klær og skarpe gjenstander flyr gjennom lufta, samtidig som alle snubler over kofferter, pappesker og kattefaen annethvert skritt. Der har du min dag i dag. Eller kanskje jeg bare setter meg på terassen med en kanne kaffe og lar alle andre gjøre seg ferdig. Dette blir for meget.

    Hazard.png
     
    Calling, Flymunda, Berlioz and 13 others like this.
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,306
    Likes mottatt:
    60,734
    Bonuspoeng:
    293
    Formiddag i godstolen.
    Hadde litt vondt i halsen da jeg la meg i går, og har sovet skikkelig dårlig. Våknet nå med feber. Så i dag skal jeg ikke gjøre noe som helst.

    "Bra" jeg ikke booke EZE-tur sammen med @kjeeli . :eek:

    Solen skinner, men den skal få skinne for seg selv. Jeg skal se på tv og drikke vann. Og tylle i med amerikanske remedier mot sykdom.

    Ha en friskere dag!
     
    Last edited: 13. juli 2024
    Calling, Flymunda, Berlioz and 12 others like this.
  10. Ololsen

    Ololsen M

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    1,294
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra Tokyo hvor der er meget varmt og godt. En får slappe av med helsprø japanske gameshow innimellom slagene:
    image.jpg
     
    Calling, Flymunda, Berlioz and 11 others like this.
  11. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,496
    Likes mottatt:
    36,796
    Bonuspoeng:
    293
    God dag frå Østmarka!

    Ein tur i skogen er dagens store plan. Her ved Nord-Elvåga i Østmarka i Oslo (eller mogleg eg er i Akershus?):
    Screenshot_20240713_115213_Gallery.jpg

    Ha ein knallfin laurdag :)
     
    Calling, Flymunda, Berlioz and 10 others like this.
  12. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,876
    Likes mottatt:
    22,417
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Tivat. Ligger ved bassengkanten og ventet på at SAS skulle returnere til Stockholm. Men nå er de 1,5 time på overtid så da var det på tide å poste. Ser rett på ned på rullebanen fra solsengen, perfekt tidsfordriv på ferie.

    IMG_7394.jpeg
     
    Calling, Flymunda, Berlioz and 14 others like this.
  13. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,332
    Likes mottatt:
    8,503
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Nordland! Her står vi og blomstrer og opplever Nord-Norge på sitt beste. Sol, 23 grader, vindstille oooog (det må jo være en catch) 2,5 time ferjekø! Og til spott og spe ligger det en suppleringsferje til kai som ikke er i bruk. Makan. Man kan jo lure på hva TTS egentlig driver med, man skulle jo tro de kunne slikt? Og så skal de ha en time pause nå, der det ikke skal gå noen ferjer.
    Jaja, kanskje vi når Torghatten før det blir mørkt…
     
    Calling, Flymunda, Berlioz and 11 others like this.
  14. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,371
    Likes mottatt:
    5,462
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag!

    Her har en kavet seg gjennom en tung løpeøkt. Var da voldsomt til forfall på den første ferieuka.... :eek:... Nuh vell, nå er det heldigvis kaffedrikking med "godkoppen" for tur :p:cool:

    17208679113776783519080852129314.jpg
     
    Calling, Flymunda, Berlioz and 10 others like this.
  15. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,520
    Likes mottatt:
    5,697
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra det som må være den tristeste Senator loungen jeg har besøkt. Blomstrer og venter på dagens føste hopp til Amsterdam, heldigvis ser været bedre ut i dag. Dagens høydepunkt er en siste dans med hu Eva fra Amsterdam til Bangkok.

    Ha en fin dag og godt det er helg :)
     
    Calling, Flymunda, Berlioz and 10 others like this.
  16. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,605
    Likes mottatt:
    4,410
    Bonuspoeng:
    113
    Montenegro frister litt. Lov at spørre hvilket hotell du er på?
     
  17. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,876
    Likes mottatt:
    22,417
    Bonuspoeng:
    293
    Nå er jeg på Royal Blue Resort and Residences. Vurderte Montenegro Lodge som ligger like ved. Begge er leilighetshotell med enkel standard, men veldig behagelig med utrolig lav fyllingsgrad og hyggelig pris. I 2022 bodde jeg på Heritage Grand Perast, det var veldig fint og verdt pengene. Koster omtrent det dobbelte av Royal Blue og ble valgt bort siden jeg reiser alene. Det er et Hyatt her nede som ser ut til å ligge på rundt €500 natta som jeg ikke aner om er verdt det. Skal du virkelig splurge så ligger One&Only litt lengre borte i gata.
     
    Calling, Flymunda, Kristian and 5 others like this.
  18. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,893
    Likes mottatt:
    28,924
    Bonuspoeng:
    183
    Bon Dia fra Bonaire!

    IMG_0550.jpeg
    Her våknet jeg nettopp av et brak! Lyn og torden, men værmeldingen sier det skal blåse bort i løpet av noen tiner, så etter frokost er kysten klar for mer dykking (bokstavelig talt).
     
    Calling, Flymunda, Berlioz and 10 others like this.
  19. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,467
    Likes mottatt:
    23,778
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Ny dag utan flyturar. Det vart heller ein svins til Florø og Våt Moro med ungane medan madammen har lag med damene i heimen. Om ei veke er vi i Kroatia og om to i Tivat. Skal bli kjekt.
     
    Calling, Flymunda, Berlioz and 6 others like this.
  20. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,621
    Likes mottatt:
    31,112
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag/kveld fra MBT.

    Dagen har gått med på litt shopping før eldstefrøken blir 25 i morgen. I tillegg lagt ned over 20k skritt på tur med hunden.

    Kona har vært så flink med hagearbeid og relegging av noe brostein i dag at jeg syntes jeg fortjener litt vann. Valenciavann;

    IMG_0557.jpeg

    Ingen reiser planlagt før tirsdag. BA droppet til fordel for SK siden jeg trenger noen poeng for å beholde diamanten.
     
    Calling, Flymunda, Rscott and 7 others like this.

Del denne siden