South African Airways servering ombord

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av RoadKing, 09. aug 2017.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,100
    Likes mottatt:
    33,406
    Bonuspoeng:
    293
    Driver å spaner på CT billetter nedover til JNB, og ser at det kommer litt muligheter jevnt og trutt. En ting som kanskje peker seg ut som en ny erfaring er South African Airways. Men det er en ting jeg stusser på med dem. Når jeg ser på United, så kommer det altså opp forslag, og slik som jeg leser dette så serveres det kun frokost, på en 10 timer og 40 minutter flight?

    Noen som vet om dette er bare tull eller? (Må jo vite sikkert, så man får spist på bakken da)

    upload_2017-8-9_8-44-34.png
     
  2. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg vet dessverre ikke om det kun serveres frokost, men det ville jo vært veldig rart. Vi fløy eco med de fra Cape Town til Port Elizabeth for et drøyt år siden, altså en tur på en drøy time, og på den korte tiden fikk vi både en matbit og flere runder med drikke (også vin). Hvis ikke noe er dramatisk endret, kan jo det virke som et selskap som er rause med serveringen. Ikke et presist svar dette, men kanskje en indikasjon i riktig retning (jeg ville iallefall ikke bekymret meg, og møtt opp både sulten og tørst).

    En rapport fra Lucky ifjor kan også tyde på at det er full servering ombord :):

    http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/06/01/review-south-african-airways-business-class/
     
    RoadKing liker dette
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,937
    Likes mottatt:
    22,642
    Bonuspoeng:
    293
    Expertflyer melder om dinner og breakfast :)
     
  4. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,613
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Men SA har vell ikke Lie Flat?

    C
     
  5. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,245
    Likes mottatt:
    1,375
    Bonuspoeng:
    113
    Full servering i eco LHR-JNB-LHR tidligere i år..
     
  6. stakar

    stakar Frequent Traveler - EBP

    Innlegg:
    304
    Likes mottatt:
    802
    Bonuspoeng:
    93
    Fløy JNB - CPT i C med SAA, og vi fikk god servering og flere runder med drikke.
     
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,100
    Likes mottatt:
    33,406
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for tilbakemelding alle. Så også at det var mye skryt i den eksterne linken, dog seter som er noen generasjoner gamle. Vel, vel. Vi får se hva det blir til :)
     

Del denne siden