Med din flaks og den routingen tror jeg du har lastet ned en app som heter "Scrollfuck IF". Tror det er fler enn meg som misunner og unner deg ruta du har lagt opp.
Fra her jeg sitter i The Private Room kan jeg altså bekrefte at man får tilgang så lenge man ankommer eller drar med en SQ F-flight samme dag. Skål!
Det har jeg ikke testet. Men det var ikke noen måte de i loungen kunne vite om jeg hadde vært ute på, så det vil jeg tro.
Den opplevelsen hadde ikke vi.. mulig du var uheldig.. At crew ikke er SQ kvalitet over, får man leve med... Men noe dårlig suites produkt er det ikke... C
Har bare flydd Asiana en gang så mulig min opplevelse ikke er representativ, men for oss var crewet fantastisk. Noe av det beste jeg har opplevd noen gang faktisk. Dette var riktignok business, men det burde jo ikke være noe dårligere i First
Asiana F er topp det, vi fløy det en gang. Men smaken er som baken, hadde det ikke vært for groundservice og FCT i FRA, hadde vi forrtrukket Thai F fremfor LH F all day, anyday.
Nei, hadde absolutt ikke noe å utsette på de, litt rotete av og til, men Singapore girls har litt mer kontroll etter mitt inntrykk, 2stk OZ F vs 3stk SQ C opplevelser.. LH F hadde nok den mest «proffe» fremtoningen.. C
Har også veldig godt inntrykk av service i Asiana F. Jeg var helt alene i F da jeg fløy ICN-FRA, så det var 5 damer som kun passet på meg.. De var alltid i nærheten, men ikke påtrengende på noen måte. Likte meg veldig godt i OZ F.
Jeg er 100% enig. LH F er i en annen ende av skalaen.(I forhold til OZ) Men nå skal det sies. Dette er utrolig pirkete og merk: Sammenligner F her. Tror de fleste ville vært fornøyd med å flydd OZ i Biz (Så lenge ikke de tror de skal fly i F )
Det jeg liker med betjeningen i LH F. De klarer å gi fantastisk service uten å være underdanige. Utrolig proffe. (Ikke flydd SQ F)
Det er noe jeg ikke liker i det hele tatt, fruen er om mulig enda mer ukomfortabel når det blir så underdannig og høflig at hjelp! Men det er vell gjerne sånn i veldig hierarkiske land.. mens i flate land som Norge er vi vant med at direktør og «gutta på gulvet» kan slå av en prat.. Noe jeg sitter veldig pris på.. C
Har prøvd og søke litt etter SQ F award biletter på Expert Flyer også. Det er vel O klasse? Men er ikke mye ledig og finne.... Så ikke noe der heller. Var det foresten slik at CT nå var OK med "Open Jaw" ? Slik at jeg kan foreksempel fly til KUL med retur fra TYO f.eks? Siden jeg tenker og reise litt rundt der nede.
Gjorde om en booking på fredag, men fikk aldri nye billetter på mail. Nå ringte SAS og spurte om det var greit at første reservasjon avbestilles og refunderes og at kortet deretter trekkes på nytt (noe som selvsagt var helt i orden). Så det jobber folk i helgene også!
Du finner iike SQ F noe sted. Du kan lete etter flighter med F3 eller F4, da har du en sjanse for å få 1 eller 2 seter. Open jaw er greit.