Hvor mange ledige seter som finnes på flyet. Eks: Denne flighten har F6A1, det betyr 6 fullpris billetter i F og 1 "lavpris" billett i F.
Er det åpnet tilgjengelighet til noen andre ruter enn IST og CPH med Singapore C fra/til Europa. Merk: Business
Postet først i feil tråd... Noen som har sjekket om EB har samme tilgang som Krisflyer på bonusreiser med SQ? Da vil en jo kunne søke etter seter der. Har selv ikke brukt Krisflyer på 15 år.
Er det sånn at hvis vi går inn på expertflyer og sjekker cph-sin og sin-syd tur retur og alle 4 plassene er ledige er det stor sannsynlighet for at vi kan få booket to seter med bonuspoeng? Og er det 4 ledig det må være for å få to, hvis det er 3 ledige er det bare en plass som slippes til bonusreisende? Og kan man ringe sas i morgen for å sjekke dette og holde av til mandag?
Jeg kan ikke garantere, men det virker sånn. Hvis du treffer riktig person hos SAS så kan de reserveres ja.
Det virker på meg som at tilgjengelighet vi har med SAS passer godt med hva du finner som "saver" på Singapore sine nettsider.
Singapore Airlines First Class Suite Lady Amenity Kit by Lalique Singapore Airlines First Class Suite Unisex Amenity Kit by Lalique Singapore Airlines First Class Suite Male Amenity Kit by Lalique
Dårligere. En dag jeg ser på flyvninger mellom Singapore og Denpasar så finnes alle fire flyvningene på SQ.com, mens United og SAS finner bare halvparten. Det skal sies at jeg har et inntrykk av stor inkompetanse hos SAS når det kommer til å finne bonusbilletter.