OSL-FRA LH C FRA-PEK LH F PEK-ICN CA C ICN-SYD OZ C SYD-AKL NZ C AKL-SIN SQ F SIN-CPH SQ F CPH-OSL SK+ Hadde lett tatt denne turen selv, ikke i mål med CT og poeng helt enda
Jeg lukter på datoer i november og desember. Fant på 3 av 5 som nevnt. Men hun nevnte en ting underveis, for først fant hun ingenting. Deretter sa hun Ah... I think I’m doing this search wrong. Let me try another way... Og bom, så fant hun F på de flyvningene jeg ønsket. Kan nevne spesifikke datoer etter at jeg har booket min CT
Ringer du bare for å sjekke, uten å bestille? Ikke rart det er kø da! Ja, jeg ringte 2 ganger i dag, begge gangene fikk jeg svensker, første gang fant han ingenting, andre gang gikk det som nevnt mye bedre...
Yup, syns forøvrig "køen" er mye kortere nå enn hva de var for 2-3 år siden, 20-30 minutter er jo ingenting og servicen er mye bedre nå også, tidligere da gruet jeg meg til å ringe nesten.
Hmmm... Hvilken 2 seter bør man velge, dette er suites fra AKL til SIN. Skulle gjerne hatt 3C & 3D, men kjip den ene i 3C, vedkommende håper sikkert på dobbelseng selv. :I
2C og D er vel sannsynligvis sperret pga bassinet, så går jo an å prøve å få sjekket inn tidlig for å kapre de?
Jeg har følgende booking nå: OSL-CPH SK C CPH-MUC LH C MUC-BKK TG F BKK-SIN TG C SIN-MLE SQ C MLE-SIN SQ C SIN-BKK SQ C BKK-CDG TG F CDG-OSL SK C Ble litt ivrig her da jeg så at SQ har åpnet for bonusbilletter i F, men det ser dessverre ut til at de ikke opererer CPH-SIN daglig, og det er ikke aktuelt å endre reisedager da det var SIN-MLE t/r som var den største utfordringen med denne turen. Noen som kan bekrefte at CPH-SIN ikke trafikkeres daglig? Dette er i august...
Hvordan finder I availiability på SQ? Jeg har en CT tur til Texas planlagt, og ville gerne søge availability på SQ C på ruten MAN-IAH...
Samme problem har jeg. Har utreise mandag og må reise da. Ser ikke ut til at de flyr fra cph på mandager
Sjekk nettsiden deres med booking for den ene eller andre veien mellom destinasjonene. Brukte samme for å finne tilgjengelighet for meg selv. Og nei, de flyr ikke hver dag.
I ny konfigurasjon er det 6 Suites, i gammel 12. Så basert på setekartet @yukho postet, er det altså gammel konfigurasjon.
Klart dette varer! Det har vel blitt bekreftet fra flere hold Spørsmålet er vel heller når og hvor mange billetter som slippes, samt hvordan man finner de.