Ser forresten på datoer i juli. I tilfelle noen skulle få lyst til å slenge seg på eller har overlappende datoer hadde det vært hyggelig å treffes for en pils. Planen foreløpig (det endres hele tiden) er ca 2 uker i NZ og 1 i Sydney-området. Men vurderer også MEL og PER.
Hei, Hvis ikke hemmelig, hvor mye betalte du for hele turen? Og hvor stor er differansen i pris med alle stopover du fikk med deg, kontra tur/retur svg-auckland? Takk
25,5k. Retur med med stopp i BNE kom på 3k ekstra. Vi tar 3 dager i AKL, 2 i BNE og jeg 14 stopp i SIN. Da svipper vi nok noen dager til SGN før reisefølget reiser hjem, mens jeg har ytterligere en uke igjen etter det. Blir nok ikke mange nettene i SIN pga stive hotellpriser, samt at vi har vert der mange ganger.
Høres ut som en spennende tur. Kanskje det kommer noen tilbud i singapore før du reiser da. Takk for svar =)
De kan i alle fall være behjelpelige med å finne routinger som du kanskje ikke får booket online. Og det var i alle fall ikke noe ekstra gebyr sist jeg/vi brukte de. Du må gjerne holde oss oppdatert på hvordan dette går!
Har planer om å bestille en tur til New Zealand i oktober med Singapore airlines. Hva er forskjellen på business saver og business. I tilbudet fra flyselskapet kan man tjene 200% poeng noe som skulle gi gullkort på en reise. Gjelder dette begge klasser? Og om det er forskjell på poenginntjeningen, hva er denne forskjellen? På forhånd takk for svar.
Begge gir 200% opptjening til EuroBonus ja. Business Saver bookes i D og Business i U. Når det gjelder andre forskjeller vedrørende forandringer, kanselleringer etc. så kan du se dette underveis i bestillingsprosessen under "Full fare rules and conditions".
Takker og bukker for et godt og informativt svar. Et annen ting jeg lurer på er om det anbefales å bruke tog når man skal bevege seg rundt på New Zealand? Venstrekjøring er ikke fristende
Bruker du tog mister du mye. Det er ikke så ille som man tror å kjøre på venstre side, bare pass på at du får bil med automat.
Skepsisen er forståelig, men venstrekjøringa blei jeg fort vant til (type noen minutter). Det eneste som jeg brukte lang tid på å få inn i skolten var at blinklysarma er plassert der vi har vindusviskeren – og omvendt. Og så fort du kommer ut av Auckland er trafikkbildet veldig oversiktlig. Automatgir er sikkert ok, men manuelt gir gikk helt fint for min del. Og som herr @RoadKing sier, så er ikke jernbanenettet like fleksibelt som vegnettet
Vurderer BGO-CPH-SIN-AKL-MEL-SIN-CPH-BGO i november. Ca 8 dager med overnattinger i Singapore, Auckland og noen dager i Melbourne... SK/SQ/NZ til ca 25k (ca 47k EBP)
Skulle være mer enn nok inspirasjon å hente her inne https://insideflyer.no/forums/threads/auckland-hvor-bor-man.8715/ https://insideflyer.no/forums/threa...back-again-eit-reisebrev-i-fleire-delar.8014/ https://insideflyer.no/forums/threads/auckland-og-christchurch-i-biz-med-singapore.7624/ https://insideflyer.no/forums/threa...ew-zealand-auckland-sydney-christchurch.6041/ https://insideflyer.no/forums/threads/helgetur-til-auckland.5855/ Og sikkert enda mer...
Billett bestilt BGO-CPH-SIN-AKL-MEL-SIN-CPH-BGO i november. - Halvannet døgn pitstop i Auckland. - Sannsynligvis en 3-dagers tur via Great Ocean Road med leiebil. 2 overnattinger i Melbourne. 5 flighter med 773 (SQ/NZ) Andre som har bestilt?
Det ble TRD-CPH-SIN-AKL-SYD-SIN-CPH-TRD på meg. 15 timer i Singapore, 70 i Auckland og 96 i Sydney. Fin kickstart på ny opptjeningsperiode i mai.
Har også opptjening fra mai og to turer booket i Biz. Første med avreise 1. Mai. Og nå reduseres opptjening i bookingklasse D fra 200% til 150% med virkning fra 1.februar. Måtte jo komme noe slikt......
Nope.. Samme prosedyre som ved tidligere justering av partnerpoeng, reglene som gjelder på avreisedato som gjelder. Er annerledes når det gjelder SAS sine egne fly.