Søkte på mandag, godkjent på tirsdag og oppdatert status på konto i går (Aeroplan). Jeg brukte eksakt samme info som på M&M i juni, dog husker jeg ikke om jeg brukte EB*-prefiks eller ei første gangen (nå brukte jeg bare nummeret).
Ser nå at jeg har fått oppdatert status inne på Thai sine sider også i løpet av gårsdagen. Så da kan jeg bekrefte at det funket her selv om jeg hadde matchet med LH tidligere. Eneste jeg kan komme på er at jeg kanskje søkte uten mellomnavn da jeg søkte Thai og med mellomnavn da jeg søkte LH.
Søkte på M&M med oe på TK med O mulig det er årsak til at det glapp igjennom, søkte også 1 dag M&M var mulig
Siden Thai Air tilbyr match frem til 30 november, og siden jeg ikke skal fly *A før vinteren, så tenker jeg at det er en lur ide å vente med å matche frem til siste dagen for å sikre maks tid med TG Gull, slik at statusen min varer til 30 november 2026
Jeg har vurdert å prøve dette, men har tenkt at jeg sikkert får problemer siden det da ikke blir samme navn på EB-skjermbilde og på Thai ROP. Har du mulighet for å dobbeltsjekke om navnet ditt er forskjellig hos M&M og ROP?
Tenkte å gjøre dette selv med tenkte at noe kan skje som at de plutselig fjerner Thai Airways eller endrer betingelsene, så «en i hånden er bedre enn ti på taket. «
Jeg ligger inne med kun Fornavn Etternavn hos LH. Hos TG ligger det som Fornavn Mellomnavn Etternavn (der har de en egen kategori for mellomnavn). Hos SAS ligger jeg som Fornavn Fornavn2 Etternavn.
Observasjon. Vet ikke om det er Senator status som gjør det, eller om det er sånn på allt,men min milage-run til Ber via Fra går nå 10 min tidligere fra OSL,og 30 min senere hjem fra FRA,med de samme flight nummer som før. Dette "trigger" at man kan forandre til tildligere/senere avganger eller dager,og det kan byttes til andre avganger som bl,a også innholder flere "leggs",når man logger seg inn på LH og velger bookingen. Allt dette er gratis,og begge veier kan forandres,og billettene er i tillegg bestilt hos Ticket reisebyrå,og er light billetter. Ganske BRA greier. Vil legge til at INGEN beskjed har kommet fra LH,dette er noe man oppdager selv. Her er f,eks hva man gratis kan forandre på Ut.
Tenker å be om å få all kundedata slettet hos statusmatch.com etter at jeg har fått senator, for å så matche videre til thai. Noen som har prøvd noe lignende tidligere?