I dag døde vi nesten?? Det vil si det gikk bra hele veien, men vi hadde en sjåfør som helt sikkert mente at trafikkregler og fartsgrenser stort sett var veiledende! Den første timen fra Hua Hin gikk stort sett bra og vi følte at dette gikk veldig bra! Da vi kjørte fra Hua Hin viste kartet på telefonen min at vi skulle være på flyplasshotellet kl 15:07 ….. vi ankom kl 14:14 !! Da det ble flere felt og veiskuldre å velge mellom ble alle brukt! Er ikke sikker på om det var bremser på bilen? Det var nesten en lettelse å komme frem. Vi passerte selvfølgelig templer og Buddhaer …. og et av svenskenes økonomiske templer
Dette minner meg om en drosjebiltur i Iguazu (Argentina), fra flyplassen inn til byen. Da vi kom inn fra en 60-sone inn i en 40-sone senka sjåføren farta til 100 km/t... Jeg er litt usikker på om jeg pusta i løpet av den drosjebilturen...
Som @Stuttfeiten en gang sa .. «Hun var så skjønn at eg kunne giftet meg med hon!» Men jeg var nok 40 år for gammel og så er jo mor med .. for holde meg til henne. Til slutt et par glass med Kavalan ..
BR65 TPE-VIE .. det skulle gått kl 23:40, vi ble sluppet ombord ca kl 24 og så satt vi der og blomstret med et glass champis til vi begynte å trille kl 01:20. Årsaken til forsinkelsen var mye trafikk i området Taipei og Hong Kong .. Mens vi satt der ble pyjamasene delt ut og jeg fikk en størrelse stor nok! Spurte sjefsdamen om jeg kunne skifte når vi likevel satt der? Nei vi kan begynne å trille «any minute», ca 15 sekunder etterpå pekte hun på bakre dassen i business på høyre side og sa den er størst hvis jeg ville bytte nå! Når jeg kom ut iført en myk og god pysj på min flotte og atletiske kropp, sa kapteinen at vi nok måtte vente 20 min til .. Etter at vi var kommet i luften gikk det fort med servering av mat og drikke. Du verden så effektive og flinke damene var .. og alt med et smil under munnbindet. Mange ville jo legge seg til å sove .. det var jo natt! … fikk gode 6 timers søvn og så ble det «Oppenheimer» Litt GT .. litt Bloody Mary .. snaks Plutselig var det frokost og jeg hadde valgt kinesisk, noe som forundret damen! Det var godt og det gikk ned Landet i VIE nesten 2 timer forsinket. Det var to deilige turer med EVA og jeg gjør det gjerne igjen. Nå er blir det Austrian til CPH om noen timer.
For de som ikke har opplevd det! Austrian sin Senator Lounge og Business Lounge i VIE er noe av det tristeste jeg har opplevd .. Ikke er de trivelige Ikke har de et matutvalg som kan friste SAS sine lounger på OSL ligger mange hakk over .. Men de har malariamedisin