Da er det dags for en MR fordekt som helgetur til California. Skulle egentlig hjelpe en kompis med siste strekk til LTG i september, men Chicago ville det annerledes. Så med voucher i hånd var vi ikke vanskelig å be når det sukket opp både 4x og F&F. Plussbilletter til under 6k t/r med nok poeng til diamant fremstår som et kupp. Så med gårsdagens fit2fly i boks burde alt ligge til rette. Dagen starter med en ekstra innlagt halvtime, de blir fort spist opp av vy og SAS. Vy er ti minutter forsinket, og innsjekk på SAS har aldri tatt så lang tid. Køen er kort, men den rutinerte SASmannen har neppe operert innsjekken på en stund. Tre telefoner til backoffice må til før alle felter er fullt inn og systemet aksepterer at vi skal til SF. Frokost på gullstova med appelsinjuice og godt smør på skiven. Det er maraton i dag, ikke sprint, så vi begynner forsiktig. -Hadde de hatt bobler hadde jeg tatt ett glass for å markere. Reiseklar! K
Hmmmm dette lover bra, alt ifra øl til bobler, streetfood til 3* Michelin, som det gledes, et par turist attraksjoner kommer også med. (alltid mye bra tips å få med seg, så 1000 takk på forhånd @democomputer og riktig god tur.)
Var vel flere som tenkte at siste helgen under 4x-kampanjen var beste mulighet for langtur uten for vanskelige koronatiltak. Livet er foreløpig greit på 1D, wifi virker (tydeligvis), og tralla er på vei. K
Folksomt i loungen, åpent for alle oppe og stengt nede som det vel har vært en stund. Blomkålsuppe til lunsj. K
Takk og hei. God tur til deg også! Her er det tipp topp stemning fra 2F. Merket idet jeg tok til venstre på flyet hvor mye jeg har savnet dette. K
God tur ja. Hadde planlagt å bruke noen poeng på en USA tur denne uken - men endte med avlysning. Fortsatt for mye styr for min del.....får vente litt til