Kasta ut et 10 år gammelt et nå. Funka greit, men må være litt snill med det, for mdf’n tåler ikke mye. Kjøpte nytt på Sigdal. Og de tar MC, så blei en bra haug med poeng av det
Vi kjøpte kjøkken fra IKEA i 2010. Servicen på Alnabru skal jeg ikke si så mye om (jeg liker IKEA generelt, altfor mye folk og altfor mye av det meste egentlig, men det er ikke personlig da ). På faglig grunnlag syns jeg kjøkkendesigneren deres (programmet) iallefall den gangen var rett ut tragisk. Men... Vi fikk kjøkken og har vært utelukkende fornøyd med det. Ingen problemer med noe. Alt er like stødig og solid den dag i dag, og jeg kan love deg at det har blitt brukt, i en storhusholdning med 7 voksne under samme tak på det meste. Som kuriositet kan det nevnes at vi sparte ~130000 i forhold til et kjøkken fra en av de rendyrkede kjøkkenleverandørene.
Saga Class hos Icelandair var ikke så ille. Wifi byr de på også. Flyet var litt fisj; Menyen er grei nok den. Særs fokus på utvalget av Gin, prisverdig; Maten var grei nok den, med tanke på at jeg hadde booket kubeflighten så ble det jo hæla-i-taket stemning; Måtte jo ha meg ett glass også; Liker utsikten på landing;
Takk for titten inn i Saga class! Så da er det altså FI som gjelder dersom man skal reise noenlunde standsmessig til KEF (og ikke sårt trenger grunnpoengene som SK+ gir). Notert!
God ettermiddag fra innenlandsstua. Er dessverre på min tredje enhet her, så dette kan bli riktig så utrivelig. Forferdelig med denne mannen som sitter i hjørnet, med støyreduserende headset og drikker 3 enheter. Får se om jeg tør meg på den fjerde, eller om jeg blir kastet ut før det. Er jo tross alt en unge her også.
Haha, Jeg er egentlig ikke bitter over dette, annet enn at det er ganske latterlig. Men det kan være en fare for at jeg ryker på huet og rævva ut døra pga ekstrem sarkasme.
Hva slags side bruker folk for å laste opp bilder? Bildene mine fra miami egotrippen er jo gone, så trenger en annen side til evnt nytt reisebrev!
Hadde en 19 år gammel 737-700 fra SK når jeg reiste herfra sist så klager ikke sånn sett. Vedlikehold i Europa er såpass stabilt at jeg synes det er innafor så lenge det gjøres en liten effort på interiøret
Du kan velge visning på bildene etter å ha lastet dem opp: – Vedlegg – Thumbnail (veldig små) – Full size Bildeeksempel:
Jeg har kjøkken fra IKEA på hytten, svært solid og godt fornøyd. I en tidligere verden var jeg leder av et selskap som leverte servicetjenester til store næringseiendommer. En av mine ansatte var kjøkkenmontør og hadde montert nesten alle kjøkkentyper. Han var svært klar på at han helst monterte IKEA-kjøkkener fordi han mente de var best!