Torsdag og «hjemreise»

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Wiolenze, 08. des 2022.

  1. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,786
    Likes mottatt:
    32,485
    Bonuspoeng:
    183
    God grytidlig morgen fra Toulouse.

    Det blir å begynne på hjemreisen nå, men hvorfor gjøre det «enkelt». Turen går TLS-FRA-LAX i dag, LH C hele veien(null sjanse for CU til F ser det ut for siden det ikke er noen seter til salgs hos LH). Rekker ca 90 min på FCT om alt er i rute.

    Ikke særlig fornøyd med så tidlig start på dagen så håper det går greit å sove seg over dammen.

    Edit; det positive, under 20 min etter å ha forlatt hotellet så er innsjekk ferdig og vi(jepp, fruen wr med enda) har BP til LAX. Det som kan oppleves som negativt er SSSS på mitt BP.

    Ellers så har LH nå tilgang på loung i TLS. Positivt. Loungen i seg selv er ikke noe hurra, men ett stille hjørne er greit på morningen.

    Drikke har de såklart;
    1DA3A4C2-0A5D-40DB-BD78-137A66BF4F8E.jpeg

    Og frokost for de som liker søtt;
    ADDEE52B-F1C7-4D30-AF77-4BD0DE63B7DB.jpeg

    Nøyer meg med kaffe og bobler;
    2DDE98E3-63FC-4816-8DB8-448BEA4D5F3C.jpeg
     
    Last edited: 08. des 2022
    Calling, Earl, holmen and 16 others like this.
  2. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,364
    Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Asker. I den andre enden av flyverden fra FCT finner vi DY t/r til TRD i dag. Forhåpentligvis ikke like mye snøkaos i bartebyen som i går. Møte, presentasjon og middag på the crab (aldri hørt om, men ser ut som bra sjømat) etterpå før returen med 777(ruten altså, ikke flyet).

    God bedring folkens, snart jul :)
     
    Calling, Earl, holmen and 13 others like this.
  3. Bonusduk

    Bonusduk Bonus jeger

    Innlegg:
    528
    Likes mottatt:
    1,380
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Stavanger.
    Akkurat bordet SK4008 til Oslo.

    Det snør her…… :eek: (Ja det er sjeldent i Stavanger)

    Man lukter vel en delay med de-icing her vil jeg tro.

    God Torsdag :) EE25FEA9-AFC3-4BDA-8EFD-E4F3B2D92991.jpeg
     
    Calling, Earl, holmen and 13 others like this.
  4. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,392
    Likes mottatt:
    5,546
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra trønderstaden!

    Her har vinteren virkelig kommet og jeg tipper det kom ca 60cm med snø her i går. 2,5 time med måking og 1 time leting etter snøfreser på nett etterpå :p

    Siste innspurt før den store juleferien så her er det mye som må landes både privat og på jobb.

    T-5 MIA/GGT
     
    Calling, Earl, holmen and 11 others like this.
  5. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    424
    Likes mottatt:
    1,330
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra gullstua. Den begynner å fylle seg opp,men det er nok neppe for maten... Kø i fasttrack, men syntes osl/avarn håndterte det bra og måtte ikke vente lenge.

    Liten dobbel poeng melkerute ego-trip til waw for å drikke øl idag :D har funnet 2 mikrobryggerier som skal sjekkes ut, så får man håpe formen er fin for hjemturen imorgen :p

    God torsdag :)
     
    Calling, Earl, holmen and 13 others like this.
  6. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,272
    Likes mottatt:
    8,858
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Oslo. Snø, mørkt og kaldt oppsummerer vel det som skjer utenfor.

    Brukt litt tid til å fikse noe på en bonusbillett som ikke gikk på nett, og ser jeg har blitt ilagt et lite endringsgebyr, så da skal jeg gjøre et halvhjertet forsøk på å krangle på det ila. helgen. Sikkert høyere sannsynlighet for å få det gjennom enn å vinne på Lottokupongen.

    Ha en solid en!
     
    Calling, Earl, holmen and 10 others like this.
  7. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,630
    Likes mottatt:
    22,916
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Gidder rett og slett ikke å begive meg ut i snøkaoset. Veldig mange bussruter er kansellert eller meget forsinket. Det å kjøre selv er jo et alternativ, men når man kan la være så er det jo fint, litt mer plass på veien til de som MÅ kjøre.
    Å være på hjemmekontor gir meg også mulighet å fyre i gang 3D printeren min, har ikke hatt tid til å justere den ferdig enda og det er en finfin "pauseaktivitet".

    Har fått lagt til DUS-CPH og CPH-DUS til en bonustur til JFK. Ganske langtekkelig prosess på telefon, men det gikk. Fremdeles ikke helt som fruen har "bestilt" hva jeg skulle se på til sommerferien, men vi må avslutte nær Tilburg for å få med konsert 16 september. Vi skal til "syden" (Kroatia er prioritert) før konserten og jeg tenkte en svipptur innom NYC passer fint. Vurderer veldig sterkt å bestille TWA hotell ved ankomst (som er kl 22), rett og slett bare kræsje, stå opp i rett tid, benytte selv av svømmebassengen en stund og så ta turen videre inn til byen. Dette blir uansett bra :)

    Ha en flott dag!
     
    Calling, Earl, holmen and 8 others like this.
  8. markus

    markus Senior Medlem

    Innlegg:
    996
    Likes mottatt:
    2,351
    Bonuspoeng:
    93
    Morning fra Tromsø. Morgenkaffen skal nå inntas slik at man får start på magen.

    Ser over kommende reiser for 2023 og har vel egentlig konkludert med at jeg bør finne meg en ekstrajobb..

    6 uker til neste tur. Jobbe på!
     
    Calling, Earl, holmen and 8 others like this.
  9. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,549
    Likes mottatt:
    25,998
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hq.

    Fikk kapret høstferie billetter til Boston i går ettermiddag, veldig fornøyd med det. :) Da er samtlige reiser for 2023 i boks, om det ikke dukker opp noen overraskelser.

    Ha en strålende dag alle IF-ere:)
     
    Calling, Earl, haifinn and 7 others like this.
  10. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,786
    Likes mottatt:
    32,485
    Bonuspoeng:
    183
    Det er muligheter for CU til First på LH456 FRA-LAX. Men bare for 1 pax. Fruen vil ikke fly F aleine mens jeg sitter på C så da blir det 10 D/G over dammen:rolleyes:

    Edit; fikk meg i det minste frokost ala Asia som det heter på menyen;

    782B9826-F15C-48FB-BAD1-B91C5F988A76.jpeg
     
    Last edited: 08. des 2022
    Calling, Earl, holmen and 11 others like this.
  11. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,630
    Likes mottatt:
    22,916
    Bonuspoeng:
    183
    Men vil hun fly C alene mens du sitter i F? ;)
     
    Calling, Earl, holmen and 5 others like this.
  12. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,637
    Likes mottatt:
    24,985
    Bonuspoeng:
    183
    To dagar heime med sjukt barn er over. Det same er lutefisk og bonusnissejulebord, men eg har fått trumf! Dessverre har arbeidsgjevaren og fått brev frå staten om ting som må utbetrast. Jaja. Snart helg.
     
    Calling, Earl, holmen and 6 others like this.
  13. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,796
    Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke noe snø her i Sandefjord. Men det er vel stort sett det beste som kan sies om denne dagen så langt .. Mørkt og kaldt!

    T-37 Chicago
     
    Calling, Earl, holmen and 7 others like this.
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,742
    Likes mottatt:
    872,549
    Bonuspoeng:
    293
    The Crab er en veldig bra mat med sjømat fra Hitra, restauranten har sterke forbindelser med Ansnes Brygger på Hitra.
     
    Calling, holmen, OttoL and 1 other person like this.
  15. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,786
    Likes mottatt:
    32,485
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er vågal, men prøver meg ikke på den altså
     
    Calling, Earl, jonss and 1 other person like this.
  16. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,637
    Likes mottatt:
    24,985
    Bonuspoeng:
    183
    Kva med å prøve deg på ein spansk ein? At det berre er eit business class sete ledig og du dermed må fly økonomi?
     
    Calling and tobeornot999 like this.
  17. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,786
    Likes mottatt:
    32,485
    Bonuspoeng:
    183
    Vanskelig å lure noen som har blitt lurt så mange ganger før, og henne vil nok merke at nabosetet er ledig
     
    Calling liker dette
  18. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,742
    Likes mottatt:
    872,549
    Bonuspoeng:
    293
    Tørre og fine gater inne i Kristiania og det er sikkert kaldt ute.
    På Park Inn Radisson ble jeg vel mottatt i går som medlem og fikk vann med meg .. litt usikker på om når jeg kom på rommet og fant velkommen gaven 54D38E71-59F2-4248-8EF6-67C706CB86D0.jpeg
    Vel vel .. det ser lyst ut over bakgården 3385DC48-00B9-4EFF-9E65-8E3F1A002890.jpeg
     
    Calling, Earl, holmen and 7 others like this.
  19. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,637
    Likes mottatt:
    24,985
    Bonuspoeng:
    183
    Som du forstår er eg ikkje so vand med å lure folk...
     
    Calling, indahla and Wiolenze like this.
  20. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,906
    Likes mottatt:
    9,394
    Bonuspoeng:
    183
    HVA?? Her lukter det skifte av frue:D:D Neida. Men det hadde vel blitt riktig så dårlig stemning om du skulle satt deg helt foran...
    Her går turen til Berlin med DY og det er relativt stor forskjell fra LH over dammen. Ville helst fløyet star, men reisefølget er ikke like opptatt av fly som meg og det beste SAS kunne diske opp med var via ARN eller CPH med en reisetid på ca. 5 timer så da ble det direkte.
     
    Calling, Earl, EndreD and 4 others like this.

Del denne siden