Det stemmer det. Nå som flybussen har kuttet rabatt på forhåndskjøpe billetter er lokaltoget førstevalg for min del. Det så bare hyggelig ut med lokalbuss og fyllingsgrad
Ikke alle som har helg hele året.. Men, hvis man har månedskort i Oslo, så koster det 60 kr med NSB til OSL.
Torsdag.. Bilferien til Marokko/Portugal gikk i vasken pga. sykdom. Har måtte dra i gang en backupløsning og flyr ned med Kone/Kid lørdag.. Så får vi heldigvis noe ferie.
Hoi fra Oslo. Sitter og følger med på kranglingen på stortinget. Helt åpenbart at begrepet "stramt" er brukt som en unnskyldning for å heve skattene og ev. utsetting av transportting i NTP. Ellers er det bare å advare folk mot å ta tog i retning drammen fra Oslo S klokken 14.09 på lørdag, om en da ikke skal til Mjøndalen og se Brann endelig slå Mjøndalen i Mjøndalen For der blir det mange bergensere. God bedring
Og pre-departure drinks på plass, som seg hør og bør. Smekkfull Biz avdeling her ser det ut som… Og jaggu er bagasjen om bord også
OK, loungen til LOT fortjener eget innlegg. 2 delt lounge, der business-billett gir tilgang til «elitedelen», ikke *A. Litt motsatt. Ellers så har jeg lest skiltene feil. I elitedelene er det OK med mat og drikke. Pluss for sjampis; Bra med sitteområder og arbeidsplasser også, men ikke for mange bilder siden det sitter folk sporadisk rundtomkring; Den andre delen av loungen var støyete og ganske pakka.
Kan melde at SAA Platinum lounge ikke skiller seg nevneverdig fra Premium loungen. I all hovedsak er det møbler, røykerom og hakket hvassere drikkevarer. Milevis fra andre First lounger jeg har besøkt.
Så ble der ingen boarding. Teknisk feil og de jobber med saken. Tilbake i loungen benytter jeg anledningen til å dokumentere serveringen her i Platinum loungen.
God kveld fra hovedstaden. Veldig stille og rolig på kontoret i dag, så tydelig at mange har tatt seg en langhelg siste helg i høstferien. Fikk lest litt statsbudsjett og tømt innboksen så straks helg her også, kun noen timer på Teamsmøte i morgen tidlig også blir det en tur på hytta i helgen for å klargjøre den for vinteren. Nyt torsdagskvelden folkes
Nå har flighten vår stått som «Indef Dly» en stund, noen som vet når Lufthansa sitt mannskap «går ut på dato», dvs når vi ikke rekker FRA før det er hviletid? (LH573, est flytid 11 timerish)
De nærmer seg vel 15 timer nå(oppmøte 1 time før, 3 timer delay og 11 timer flytid) så er på grensen om de ikke flyr med 2 crew. Fått noe tilbud om ombooking?