Torsssssda

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 16. juni 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var det dagen derpå for de av oss som trodde 350 millioner skulle tikke inn på kontoen i løpet av natta. Om ikke annet så er vel samme forventning bare flyttet en uke frem........

    God morgen fra det Sørlandske forresten.
    Her fortsetter regnværet.

    Mye jobb og planlegging som skal gjøres i dag, før turen går til Danmark i morgen tidlig. Men så lenge det blir både business & pleasure er det ikke så farlig.

    Bare været blir litt bedre til helgen, så skal jeg være riktig så fornøyd!

    God torsdag ønskes!
     
  2. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Heathrow.
    Her har vi forsinkelser pga noe drivstoff problemer, but no biggie.... Eg e på ferie! Ingen stress :)
    DSC_0562.JPG

    Denne tikket inn på United Appen
    Screenshot_20160616-084040.png
     

    Attached Files:

  3. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    God dag fra det østlige Ukraina (ikke så langt øst at jeg har kevlar). Kjørt inn fra Kiev i går. SIXT hadde absolutt ingen andre biler tilgjengelig her enn en meget lite sprek Toyota Corolla. Ikke tok de Amex heller. Kjenner at jeg kanskje burde gått for ekstra egenandelsforsikring her nede ettersom trafikkulturen er noe hasardiøs. Fin hovedvei østover fra Kiev, men milde måne for en veistandard det er når du svinger av motorveien. Kommer ikke til å klage på norske veier så mye fremover. Trøster meg med at det lokale bryggeriet selger meget gode ølsorter for rundt 2kr/literen.
     
    RoadKing liker dette
  4. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    Sjallabais fra Oslo. Her er solen halvveis tilbake etter en liten vårrengjøring i går, men har vært dum nok til å booke en tur til Stavanger i morgen, og der er det meldt betraktelig kjipere vær. Jaja. Kan ikke vinne alt.

    Ha en bra en!
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra et regnfylt København!
    Hadde griseflaks i morges. Regnet hele morgenen, mens da jeg gikk til bilen (250 meter fra hotellet) var det opphold! Og to minutter etter at jeg satte meg inn åpnet himlens sluser seg og sendte alt vannet ned på en gang. Glad jeg både rakk det, og at jeg ikke syklet. Mange københavnere som kom litt våtere på jobb en forventet...

    Selv har sittet i workshop stort sett i hele dag og faktisk fått løst en hel del. Og kommet på et par andre problemer som må løses senere. Sånn er det jo, og virkelig godt at den ble gjennomført, ellers hadde prosjektet gått helt galt avsted.
    Mailene har hopet seg opp i mailboksen i dag, så da blir det mye Outlook denne ettermiddagen før turen går til Kastrup, loungen og senere flyet hjem i kveld. Popper vel innom MASH for litt middag også. Reiser tross alt på regning...

    Ha en super tørr og fin dag!
     
    Bizflyer liker dette
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,185
    Likes mottatt:
    869,725
    Bonuspoeng:
    293
    Det regner her i øst Europa også (Stockholm) ...
    Det morer meg litt å vise til mine svenske kollegaer, en annonse Norwegian hadde i Aftenposten for noen å siden:
    Reis billigere til Øst-Europa
    Stockholm - 369 kr
    Tallinn - 369 kr
    osv ....

    I morgen er det ARN-OSL-BGO ... hvis det ikke er streik på Flesland da .....
     
    WannaBeFrequentFlyer liker dette
  7. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra OSL loungen. Her er det nye delen åpen og ganske rolig så det var deilig... Men slaget om Storbritannia vises kun i den gamle delen da, godt jeg har tilgang på mobilen så slipper jeg å flytte meg fra sofaen ;)

    Her skal man avgårde til Helsinki en snartur med Finnair kl. 1710.
    Fikk mail i går om at flyet er overbooket så da får vi se, har ikke så dårlig tid så hvis de tilbyr god nok kanskje det blir noen ekstra timer her i loungen ;)
    Ha en flott kveld :)
     
    Kristian liker dette
  8. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Kristiansand - vestkanten.
    En lang jobbdag er over. Det feires med pizza og cola og fodball på tv.
    I morgen blir det tur rundt i nær-skogen med 75 ungdommer ('aktivitetsdag').
    Er det rart jeg vurderer å drikke... ;)

    Ha en fin kveld, med eller uten vann fra oven!
     
  9. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God eftermiddag fra det østfinnmarkske!

    Med tjue grader over frysepunktet er livet ganske så ok :) Mon tro hva naturen pønsker på framover når vi har så godt vær i dag...

    Ellers er det nedtelling til avreise Norge rundt med grønne propellfly. Det blir garantert fint så lenge Luftfartsverket holder flyplassene sine åpne og ingen andre innen bransjen finner på å streike :)

    Måtte herskap i nord og sør, på bakken og i luften få en knusbedårende aften!
     
    Travellingalf liker dette
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,689
    Likes mottatt:
    32,573
    Bonuspoeng:
    293
    Byfest i Lillestrøm. Varmt og sola skinner, kan ikke bli bedre :)
    Eller ja, Luftwaffe F er jo ikke så værst det heller ;)
     
  11. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Stappfullt fly, men plass til alle så da blir det ikke noe ekstra venting. Neste stopp Helsinki :)
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden