Transfertid usa

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Robamu, 02. mai 2018.

Tags:
  1. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Hei

    Har en gjennomgående billett bestilt gjennom Egencia. Transfertid på ORD er 1:50. Kommer med SK, videre med AA. Hva vil skje om jeg ikke rekker denne? Har jeg krav på ny billett med neste fly siden billetten er gjennomgående eller er det for kort transfertid? Har forøvrig valgt siste fly for kvelden videre til MEM.
     
  2. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    1t 50 holder nok lenge hvis du ankommer på tid, har har 1t 20 min på ORD uten problemer. ESTA køene har gått veldig radig de siste gangene.

    En gjennomgående billett har per definisjon en lovlig MCT connection tid (ellers hadde den ikke blitt utstedet). De booker deg om hvis du mot formodning ikke skulle rekke flyet, siden du er på gjennomgående billett.
     
  3. sjabby

    sjabby Medlem

    Innlegg:
    159
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Hvordan er det andre veien? Ankommer med United på terminal 2 og skal videre til CPH med SK nå i begynnelsen av juni med rett under 2 timer transfer..
     
  4. oksholen

    oksholen Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Det bør gå ganske greit (antar du snakker om ORD).

    Du har to muligheter:
    Toget fra terminal 2 til 5 og deretter gjennom sikkerhetskontrollen
    Du går airside til terminal 3 og tar deretter buss (airside) til terminal 5.
     
  5. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
  6. Alekseolsen

    Alekseolsen Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har mistet transfer i statene 3 ganger, samtlige av gangene har flyselskapet ordnet ny flight. Jeg gikk dog ned fra domestic "first" til Economy en av de. Måtte stå for hotell selv samme tur. (United)
     

Del denne siden