Hei dere alle Jeg planlegger en tur for meg og fruen til Fillipinene i romjula 2016 med hjemkomst ca 20 dg etter,jeg har pr idag en CT som går ut des-2016,for nok en ny til i løpet av høsten 2016. Den for jeg pga mitt bruk med Amex premium kort,dvs si at jeg kun da kan bruke SAS sine egene fly? er vel da best og fly til Hong Kong og bestille videre fly derfra til Fillipinene? Finner ingen fly pr idag pga det er sikkert for tidlig.Jeg vil ha rundt 110-130K poeng til august. Så når er best og hvem hva hvor og booke hen? Noen kontakt tlf? Vil helst ha Biz biletter,finner kun Go idag? Håper gode innspill og råd fra dere
Det finnes tilfeldige reiser med SAS til HKG og NRT, men de er vanskelige å finne. Spesielt NRT. Jeg mistenker at de slipper 2 seter pr fly og disse flylles svært hurtig. Det er langt bedre tilgjengelighet til PEK og PVG, derfra kan du nok også fly til MNL med et annet selskap.
Støtter @Are på denne, det eneste man må tenke på er evt. visum til China. Det er vel ikke alle nasjonaliteter som har fri-transfer der i 24t ? Jeg ser at en billett fra PEK-MNL koster ca TNOK 4 pr. hode, og da kan du jo evt. vurdere å kjøpe QR/CX hele veien, da det i tillegg til poeng kommer litt avgifter på CTén
Ser at alle for 24t fri transfer,men hva mener du med QR/CR hele veien?? Har funnet billeter fra PVG til MNL fra 2 tnok per.p Kan vi være i shanghai i 2 dg uten visa??
Ja har sett disse tilbuden dems,var også på Fillipinene jan-2015, fløy da med Emirates til HKG og videre til MNL.Vi ville oppleve HKG Men vil nå bruke opp mine poeng med sas siden de begynner og gå ut fra mars-2017
Hvorfor ikke Thai Air fra Oslo til Bangkok og så videre med Thai til Filippinene? CT gjelder vel for hele Star Alliansen?
Som du kan se i innlegget til trådstarter er det snakk om CT fra Amex premium.....dvs innen SAS-gruppen