Trippel, trippel, trumf Torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 17. okt 2024 kl 06:39.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,549
    Likes mottatt:
    25,998
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

    I dag er målet å sette meg en intern trippel trumf inntjening rekord.
    Passer godt at Amex Elite (100K kampanjen) datt ned i postkassen i går.
    Her skal det hamstres:D
    [​IMG]

    Ha en strålende sanking alle bonusnisser:)
     
    Hanen, marekz, Flymunda and 4 others like this.
  2. Ololsen

    Ololsen M

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    1,799
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen og storhandel skal det bli med trippel T da det planlegges familieselskap i helgen. Var bortreist når pizzagalskapen herjet for noen uker siden, så får ta det igjen nå med asiatisk og meksikansk på Meny.
     
  3. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,549
    Likes mottatt:
    25,998
    Bonuspoeng:
    183
    En kollega har gått i opplæring, han har bestilt Meny varer for nesten 4K, med levering likt som meg i dag. Mulig jeg taper den interne konkurransen på hq:rolleyes:
    Nå må Kiwi handelen forsterkes:p
     
    Last edited: 17. okt 2024 kl 09:38
    Flyingdutchman, Ololsen and Berlioz like this.
  4. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,135
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen tvil om at meny mer med sine elleville 50% kampanjer har blitt den nye melkekua i økosystemet rundt EB. Vi trengte noe nytt etter at Curve og GBiT ble historie.
     
    btm, marekz, Maggie and 4 others like this.
  5. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    15,007
    Bonuspoeng:
    183
    Trådkonkurransen slo til i dag. Slik blir det når TTT-dagen er der og folket er ivrig på å komme i gang. Velger den som startet først. Selv om jeg bare har en enkelt og ikke trippel TTT.

    Gårsdagens Harry-tur avslørte at alt er ikke billigere hos søta bror. Og ingen Trumf, selvfølgelig. Bacon og øl er fortsatt på vinnerlisten.

    Vi ønsker alle en god TTT-dag!
     
    Last edited: 17. okt 2024 kl 10:23
    Flymunda, holmen, Maggie and 4 others like this.
  6. McBuljo

    McBuljo Veteran

    Innlegg:
    289
    Likes mottatt:
    1,275
    Bonuspoeng:
    93
    God TTT-torsdag, folkens!
    Hvilepulsen kom nå, for idag er jeg blitt Strawberry Lifetime Platinum!! Hvem sa det ikke går å ligge seg til topps? :D

    IMG_7908.png
     
    Jorge, Eddie47, Hilde and 12 others like this.
  7. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,630
    Likes mottatt:
    22,916
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret!
    Tok en "asiarunde" på meny i går og til i dag er det laget en passe lang handleliste for å fylle på både det ene og de andre.
    Skal på biltur i sommer og tenker å ta en tur innom Stockholm for å bruke opp noen jordbærpoeng. Noe som har gode anbefalinger på hvor man best kan være i eller nær Stockholm når man har med seg elbil?
    Skal ta en liten regnerunde for å få brukt opp poeng, for å finne ut hvor mye som maksimum bør konverteres før jeg slår på Eurobonus igjen.

    Ha en herlig dag!
     
    Wiolenze, Berlioz, NoLimit and 3 others like this.
  8. marekz

    marekz Medlem

    Innlegg:
    238
    Likes mottatt:
    406
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden! En svipptur til Oslo i dag, til en forandring med rødnese for å bokføre de to nødvendige flyvingene som trengs til Reward-status.

    Må innrømme at det nesten var litt godt å slippe "maset" fra vognen, samt "kaffe?", "mer kaffe?", "noe boss som skal kastes?" på den 45 minutter korte turen fra SVG til OSL. ;)

    LowFare og sete 1A. Fint det. Flex på retur i ettermiddag.

    upload_2024-10-17_11-44-7.png
     
  9. ccurrahee

    ccurrahee Jobb jobb jobb

    Innlegg:
    10,261
    Likes mottatt:
    36,922
    Bonuspoeng:
    293
  10. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    1,169
    Likes mottatt:
    7,854
    Bonuspoeng:
    183
    Er det vanlig at man ikke kan sjekke inn i app eller på nett hos Norwegian? Skal hjem fra Bilbao og det står «innsjekk er kun tilgjengelig på flyplassen». Fra USA eller Asia hender det jo at man ikke får boardingkort i app, men hvorfor de skal pådra seg kostnader til innsjekkingspersonale og folks tid på å stå i steinalderkø innenfor Schengen virker ganske meningsløst.
     
    Wiolenze liker dette
  11. AB69

    AB69 Medlem

    Innlegg:
    141
    Likes mottatt:
    256
    Bonuspoeng:
    63
    Vet ikke om du fant ut av dette, men visse flyplasser bærer jo preg av at de er vel så mye sysselsettingstiltak som flyplasser. Var på Rhodos forrige uke, og der er det ca 45 meter mellom fly og gate, like f*rbanna må du busses fra fly til gate og tilbake igjen... (Og ingen self service.)
     

Del denne siden