Umulig å registrere Eurobonus konto til barnet

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av XIII, 02. sept 2026 kl 21:15.

1. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har prøvd alt mulig, men klarer ikke å registrere ny eurobonus konto til barnet.
    Jeg har ringt SAS flere ganger og de har spurt IT og alt mulig, men ingen løsning.. bare sletter konto og si prøv igjen i morgen.

Jeg registrerer med en annen mailadresse, velger for under 18, skriver meg selv som ansvarlig.
    Så får "barnet" en mail der det står konto er under behandling.
    Jeg får mail om at jeg må gi samtykke - følger linken og det åpner bare SAS nettside.
    Det skjer ikke noe mer.
    Jeg prøve å logge inn på barnets konto og så står at de ikke finnes noe konto og passord som jeg skriver.
    Noen av de forsøkene får "barnet" en epost der det står konto er blokkert pga ukjent IP adresse, som egentlig er bare min IP adresse.

Jeg har prøvd med ulike nettlesere, "barnet" fra telefon med 5G og jeg fra wifi, altså alt mulig.
    De fleste gangene når jeg ringte sa de at konto var der, men ikke som eurobonus og da går det ikke. Men de kan ikke gjøre noe, kun slette.

Er det noen som har et forslag på hva jeg kan gjøre?
    Jeg må registrere noen reiser på barnet som skal gi poeng

2. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    11,674
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde samme problemet.

Bruk Chrome eller Edge. Logg inn på sas før du kopierer linken.
    Åpne linken i incognito så mener jeg det funket altså! Jeg styrte fælt med det selv. Frem og tilbake og i ulike nettlesere. Men så gikk det til slutt :p

3. XIII

XIII Senior Medlem

Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    tusen takk! det fungerte!

Del denne siden