Advarsel: Denne posten som eigentleg berre består av ting som ikkje gjekk bra vart mykje lenger enn eg hadde tenkt. Det er difor lov til å hoppe over den og vidare til ting som faktisk er moro.
Start på turen
I desse miljøtider ville eg gjerne bidra med mitt, bestemte meg difor for å nytte kollektivtransport til Sogndal Haukåsen. Grunna ferje og bussbytte kan dette vere litt klønete, men litt må ein då ofra. På grunn av berre fem min køyring etter ferje tenkte eg heller ikkje at det var mogleg å misse connectionen på Kaupanger. Frå Lærdal sentrum er det ca 10 min til ferja, når det var 8 min igjen til ferja gjekk byrja eg å ana uråd. Tok difor ein telefon til Nor-Way som kunne bekrefte at bussen var 30 min forsinka grunna ei utilsikta vegstenging mellom Bergen og Voss. I Lærdal var det denne helga festival, Jordeplerock.
Eg var difor ikkje optimistisk når eg ringte det lokale drosjeselskapet, dei kunne bekrefte at det var null sjans for transporthjelpt frå den kanten. På grunn av nemnde festival hadde eg snike til meg eit aldri so lite vorspiel før eg skulle leggje ut i verda og det var difor ikkje so veldig aktuelt å ta bilen til Haukåsen. Nattbuss til Gardermoen verka å vere einaste alternativ, med dei ubehagelegheiter dette måtte medføre. Akkurat når eg plukka opp sekken og sette kursen mot leiligheita kom det ein buss rundt hjørnet. Ein kjapp titt på klokka viste at det var gode sjansar for å rekke ferja etterpå. Eg bestemte meg difor for å hoppe på og satse på at det fans ei ledig drosje på andre sia av fjorden.
Frå bussen fekk eg teke ein telefon til Sogndal Taxisentral som bekrefta at dei kunne ha ei drosje ventande på meg på Kaupanger kl 20.20. Med eitt såg alt plutseleg veldig lyst ut. Sogndal Taxi leverte varene og eg var på plass på flyplassen kl 20.35. Kl 20.50 var boarding unnagjort og vi kom oss avstad før tida.
View attachment 54469
View attachment 54470
Meir problem
Etter ei overnatting i nærleiken av Gardermoen møtte eg opp på flyplassen i god tid før LO482 skulle ta oss til WAW. Skjermane viste etterkvart forseinkning før flyet til slutt vart kansellert. I loungen kunne ikkje SAS hjelpe til med ombooking då Lot hadde funne ut at dei heller ville ordne slikt sjølv. Utan agentar på bakken på OSL måtte kommunikasjon takast via telefon. Det kom melding på høgtalaren om at Lot hadde sett opp ein hotel desk ved innsjekkingsområdet der ein kunne gå for å få tildelt hotellrom, ikkje eit særleg godt teikn. Samtidig som eg ringte inn til Lot sendte eg ei melding til Lot på Facebook om at eg ynskja ombooking.
Etter nærare ein time kom eg igjennom til Lot på telefon, det kan vere lurt å høyre ut heile menyen for innvalg 5 var for *A G og businessklasse, første gong trykte eg rett vidare når eg haurde 3 "existing reservations". Sjølv med innvalg 5 fekk eg beskjed om at det var 44 personar i kø, akkurat same som på innvalg 3, men etter 5 sekund kom eg igjennom til ein kundehandsamar. Ho skulle sjå kva ho kunne ordne. Samstudes fekk eg svar på Facebook at eg kunne ombookast til SK809, noko som sjølvsagt var heilt supert. Eg sa at eg gjerne ville dette men opplyste om at eg var på hold med ein telefonagent slik at dei måtte koordinere slik at det ikkje vart noko gale. Vel, etter 20 min på hold kom telefonagenten tilbake. Eg hadde fulgt med på checkmytrip i tillegg til SAS-appen og der hadde det vore mykje action. Ombooking via både QR og TK såg ut til å ha vore aktuelt. Forslaget ho la fram var ombooking til TK via IST, eg sa at eg ikkje var veldig interessert i å bytte ut ein førsteklassebillett med TK biz. Eg trur eigentleg ikkje agenten skjønte forskjellen på førsteklasse og businessklasse, og ho om TK biz at "it's very comfortable, sir". Eg har testa TK fleire gongar og eg er heilt einig i at det er ganske bra, det var dog ikkje heilt godt nok denne gongen. Eg spurte om det ikkje var mogleg å få kome med SK til LHR slik at eg kunne ta igjen den originale routingen, fekk opplyst at ho ikkje kunne ordne dette og at eg måtte ta kontakt med dei som hadde utstedt billetten. Dette er sjølvsagt feil, men eg fann ut at eg ikkje kom nokon veg, vi avslutta difor denne samtalen og eg sette min lit til agenten på Facebook. Etter eit par meldingar (med ca ein halvtimes mellomrom) med bekreftingar frå agenten på Facebook vart eg ombooka til SK482.
Vi var likevel ikkje heilt i mål. I SAS-skranken fekk dei berre sjekka meg inn til LHR, men dette skulle ikkje vere noko problem, berre gå i transfer desk på LHR. 1 stk lite innsjekka kolli vart tagga heilt fram til SGN. På LHR gjekk eg i CA-skranken og dei kunne ikkje finne nokon billett. Billetten eg hadde var no reissued på 082-stock og segmenta vidare frå LHR var ikkje teke med. Vart difor sendt vidare til Lot sin skranke. Det var vel eigentleg ingen her som ville ta noko ansvar men det var ein kar som tok ein telefon til Lot ticketing og fekk lovnad om at dei skulle ringe tilbake. Deretter forsvann han for å handtere ei boarding. Eg vart difor ståande å vente. Plutseleg dukka det opp ein engel med lyst hår, ho spurte kva som var status og eg gav ho denne statusen. Deretter byrja å faktisk å halde nokon ansvarlege, ho sprangt litt fram og tilbake mellom bakromma til Lot og CA og kom tilslutt tilbake og sa at eg skulle kome tilbake om 30 min, då skulle eg spørje etter Andy som var supervisor og alt skulle vere ok. Eg tok meg ein tur opp i Lufthansaloungen, utan nokon gyldig billett, men eg hadde boardingpasset frå den originale Lot-flyginga der eg også var sjekka inn på CA F. Agenten i skranken scanna boardingpasset og såg rart på skjermen, deretter såg ho på boardingpasset og trekte litt på skuldrane. Eg slepte i alle fall inn.
Når eg kom tilbake til Lot etter ein halvtime fekk eg beskjed om at alt var ok og at eg skulle gå til CA sin skranke. Dette viste seg å stemme, der låg ein lapp med nytt billettnummer og original reiserute. Diverre var flightane framleis booka i klassene I og O (award). Eg hadde mista vindaugsseta og to timar med loungetid på LHR, men det kan eg leva med. Skulle gjerne hatt namnet på ho agenten som faktisk tok ansvar og fekk ordne på ting, ho såg eg ikkje igjen.
Etter dette har ting gått betre, eg skjønar i alle fall ikkje enkelte sin skepsis til CA F, eit produkt eg tykte leverte bra. Meir om dette i neste post.
Vis alt...