Mornings fra godstolen. Jeg har offisielt blitt gammel. Og har fått min første "livsstilssykdom". Våknet i går med ekstremt vondt i en tå. Det føltes som om den var brukket eller forstuet når jeg tråkket ned med den foten. En kollega syntes det hørtes ut som urinsyregikt. Så da gikk jeg (nei, jeg jeg kjørte) til legen. Og hun kunne bekrefte mistanken. Så da har jeg fått piller, og satser på at det går over snart. Heldigvis er det venstre fot, så jeg kan kjøre bil. Beste remedie hadde nok vært en flytur i eleverte klasser, men det er lenge til neste gang. 3 uker til neste flytur. Ha en fin en!
God morgen fra Mo i Rana, nydelig solvær og straks frokost hos historiske Helma hotell. Det blir tur opp i fjellet og utenfor dekning noen dager, til tross for fruens solide ankelvrikk i går. Må sindet er utrolig digg å ikke ha noe form for tidspress for når vi må være tilbake! Fikk forresten 25000 poeng isf 250EUR i erstatning for delay fra SAS, men mener jeg burde på 50000. SAS mener infant ikke trenger erstatning, jeg har meldt meg uenig allerede selvsagt.
Morgenhilser fra kontorkrakken. Det var en noe tung morgen også her. Ingen nye fysiske vondter, men første arbeidsdag, etter en altfor kort sommerferie, er utfordrende nok. Har heldigvis rukket å medisinere vekk antydningen til jobbindusert depresjon, ved å foreta booking av vinterferien. Blir Thailand, gitt, det blir bra! Nå skal det straks gyves løs på en sprekkeferdig innboks, men først: en kopp kaffe til. God lillelørdag!
Morn fra hjemmekontoret i sofaen, inne i regnet, mens man passer tvillinger og mor sover litt ekstra Flere som ser at PointSharing poeng-oversikten ikke lenger viser nyeste transaksjoner fra i år først? Min starter nå med 8 Aug 2025..
Podagra som Kaptein Vom har .. Jeg hadde det da jeg var på din alder, piller en stund og litt matendringer, så går det over! Kanskje det kommer av for mange pre-departure bobler?
Morn fra vest! Klamt og lummert ute, regner med noe smell og lysglimt senere i dag. Kaffe er i hvertfall fortært, og noe planlegging av fremtidige overnattinger unnagjort. Godt man kan gjøre noe nyttig når det er stille på jobb! Ha en produktiv dag!
God morgen fra Sølvbyen. Vi starter med å uttrykke medfølelse med alle plagede og/eller syke, selvindusert eller ikke. Vi håper humøret stiger og helsen bedres raskt. Selv var vi noen øyeblikk i tvil om årets tur til Aust-Finnmark kunne gjennomføres, men snart er vi på vei. Ut å fly? Ikke før om minst 90 dager.