Turkish Airlines promoterer oppstartsbedrifter om bord

Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.

Som et ledd i å promotere tyrkisk teknologi, har Turkish Airlines lansert programmet «Invest On Board«. Her kan entreprenører promotere sine selskaper og ideer gjennom videoer på underholdningssystemet om bord. Disse videoene vil være tilgjengelige for passasjerer i Business Class, og siden målet med videoene er å finne investorer, er dette kanskje en utmerket arena. Det er den tyrkiske startup-akselleratoren Etohum som styrer prosjektet, og de tar nå imot søknader dersom du ønsker å promotere din bedrift om bord på Turkish Airlines. Videoen skal være i form av en to minutters pitch hvor du skal promotere din idé.

Det er ennå ikke avgjort hvilken dato konseptet lanseres, men søknader kan fremsendes på denne siden: http://www.investonboard.com/

Her kan du også se på andre videoer som er plukket ut, og få inspirasjon til din egen video. De fleste videoene omhandler tyrkiske oppstartsbedrifter, men det er også noen utenlandske representert.

 

Hva mener du om dette initiativet? Er det et eksempel til etterfølgelse for andre flyselskaper? Delta på diskusjonen i vårt forum.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *