Jeg bruker konsekvent den danske mailen, og har så langt ikke blitt skuffet. Den norske mailen bruker lang tid på å svare, og flere ganger ikke fått noe hjelp.
SAS hadde, om jeg ikke husker feil, kundesørvissenteret sitt i Bodø (mulig at det satt noen på Fornebu også). Denne gjengen ble forbedret bort for mange år siden, i god tid før den norske stat solgte seg helt ut av SAS, muligens allerede i 2009 eller der omkring, da SAS Norge opphørte å eksistere som et eget selskap... Andre kan kanskje korrigere?
Det føyer seg vel inn i rekken av at 'alt det gode' med SAS blir forbedret bort og henvist til historiens skraphaug...
Det jeg opplever nå er at de ikke klarer å gjøre noe med køen på telefon. 60 minutters ventetid. Etter de fikk beskjed om ar Norge åpner og Sverige og Danmark også burde de har skjønt at det blir flere henvendelser - spesielt når de utvider tilbudet. De holder ikke med tanke på kundeservice. Fikk mail at jeg måtte ta kontakt omgående pga. et problem og har lyttet på den skremmende ventemusikken i 20 minutter allerede... Engelsk hjelp ikke. 1 minutt lengre forventet ventetig
Ender med LTG, ett ubrukelig LTG av den sort, litt rart i grunn. Hvis noen er i startgropa i forhold til å jakte denne fordelen, så vil jeg si til dem at de bør drite i det, og heller gå Cash i forhold til dette.
Om du er gull eller høyere: ring utenom publisert åpningstid. Da kommer man gjennom på max 3 minutter, og ofte 1-2m bare.
Synes egentlig at det har vært ganske greit i det siste. Har ringt 8-10 ganger i åpningstiden siste 14 dager, men aldri ventet mer enn 10-12 min. Må sies at jeg alltid velger å bli oppringt. Kanskje de liker det
Synes det å bli oppringt er en stor forbedring. Det var rimelig irriterende å sitte å vente i lengre tid (under covid). Før covid var det jo praktisk talt aldri noe mer enn 3-4 minutter på det lengste.
Noen som har erfaringer med tilbakemeldingstid fra ebretro@sas.se? Sendte dem en mail for 10 dager siden, på chaten kunne de ikke hjelpe meg med EB-krøll. Virker uansett på meg etter flere typer trøbbel i det siste at SAS på mange måter er ganske på felgen når det gjelder kundebehandling. Satt en time på vent i forrige uke (og ja, den musikken er grusom!! ), var ingen callback-funksjon da...?
Ufattelig. Ba norsk gullmail legge til en infant til eksisterende booking. Fikk dette som svar: För bokning och ändring i bokning ber vi att du kontaktar Kunde service 21896400, de hjälper dig att lägga till en infant. Hva er det vi skal med gullmail dersom de ikke engang kan fikse noe slik? Det hadde tatt kortere tid å legge til en infant til bookingen enn å sende meg det svaret.
Prøv på nytt, også har de en ufyselig lat svensk fyr der inne på kontoret de burde kvitte seg med, da hans hovenhet og latskap gjør at SAS mister kunder i fleng. Bedre med ett par av de Danske der inne som faktisk yter litt innsats, for det er livsviktig nå fremover da jeg som business kunde skal fortsette å forholde meg til SAS etter å ha fortært poengene mine.
Send inn klage på «other» som valg, da kan en velge Customer service og skrive det som har skjedd: http://www.care.flysas.com/SelfService/ClaimSAS/
På telefon med SAS i dag. Tasta 5 for engelsk. SAS ringde tilbake etter 10--15 minutt. 'Farbror Störker' ser at 10 timar venting på KKN er i overkant mykje. Ny billett via TOS fiksa i ein fei. Så frå å ha 2x SAS-flygingar + 1x WF-flyging har eg no 3x WF-flygingar. Seteval og alskens vart fiksa. Utan mukking. Så det finst folk som kan sine saker i SAS og ikkje er tilsett i tyvärr.se
Jeg tror jeg akkurat pratet med ham... Etter å ha gjort et par søk for meg, basert på datoer jeg hadde funnet på united, så sa han "jeg tror nok ikke det blir noen reise på deg" i fullt alvor. Så nå sitter jeg her med en CT som går ut på søndag og er ganske muggen
Jeg skal skrive en klage på @October sitt tips og sende inn til SAS på denne linken neste gang jeg har uflaks å får den fyren der på tråden. Du bør gjøre det nå som det er friskt i minne, og du kan vise til tid og dato du ringte slik at SAS kan fange den fyren opp slik at vi blir kvitt han