Siste aktivitet

Activity stream for all registered members at InsideFlyer NO.

  1. Wiolenze liked RoadKing's post in the thread Bulgarsk torsdag.

    Jeg har fått en lei uvane med ukristelig tidlig avgang fra OSL. Nok en gang er det opp til første flytog for å komme ut i verden. For...

    09. mai 2024 kl 09:12
  2. Duxton liked Gullars's post in the thread SAS Amex Companion Ticket (CT) - Q & A.

    Det ordnet seg plutselig for meg. Etter noen uker med «nei, tyvärr», var alt plutselig ok. Endret hele returen og det aller meste av...

    09. mai 2024 kl 09:06
  3. Ololsen svarte på tråden Opplever dere noen "diamant" service?.

    Da fikk jeg og testet ombookning samme dag. Ankom OSL fra AES på morgenen og hadde ikke videre fly til LHR før 17.10. Traff på ekstremt...

    09. mai 2024 kl 09:00
  4. Bonusolsen svarte på tråden Bestille flybilletter gjennom tredjepart og opptjening av poeng.

    Google Flight sier at OSL - FRA - DXB med Lufthansa er en av de raskeste og billigste rutene. Da får du også bonuspoeng på hele...

    09. mai 2024 kl 08:59
  5. Flymunda liked haifinn's post in the thread Bulgarsk torsdag.

    God formiddag fra Grenland. Jobber i ettermiddag for å holde hjula i industrien i gang. Avspas i morra- og avreise TRF-SVG-CPH. Hører...

    09. mai 2024 kl 08:46
  6. Flymunda liked Berlioz's post in the thread Bulgarsk torsdag.

    God morgen fra Sølvbyen. Grått, og det er lovet å bli litt vått senere i dag. Skap og skap, fru Blom alias @Kristian. Vi som vokste opp...

    09. mai 2024 kl 08:46
  7. Flymunda liked Kristian's post in the thread Bulgarsk torsdag.

    God morgon frå ei grå hovudstadsgrend! Lydbiletet denne morgonen er via til Bergen, faktisk. Vestlandshovudstaden er jo ein by det er...

    09. mai 2024 kl 08:46
  8. Flymunda liked Sunnfjordingen's post in the thread Bulgarsk torsdag.

    God morgon frå heimeloungen. Eg og eldstemann er oppe og drikk kaffi og «kaffi». I dagens austlandsveir blir det nok litt...

    09. mai 2024 kl 08:45
  9. Flymunda liked RoadKing's post in the thread Bulgarsk torsdag.

    LH sin IT avdeling har sine issues de og. Vel ombord og beskjed om boarding complete er annonsert forteller appen til LH at boarding er...

    09. mai 2024 kl 08:45
  10. Flymunda liked RoadKing's post in the thread Bulgarsk torsdag.

    Jeg har fått en lei uvane med ukristelig tidlig avgang fra OSL. Nok en gang er det opp til første flytog for å komme ut i verden. For...

    09. mai 2024 kl 08:45
  11. obay liked Maggie's post in the thread Bulgarsk torsdag.

    God morgen fra en grå hovedstad. Kanskje min yngste endelig ender opp på kinoen. Været taler for det. Mulig det blir popcorn i tillegg....

    09. mai 2024 kl 08:41
  12. obay liked haifinn's post in the thread Bulgarsk torsdag.

    God formiddag fra Grenland. Jobber i ettermiddag for å holde hjula i industrien i gang. Avspas i morra- og avreise TRF-SVG-CPH. Hører...

    09. mai 2024 kl 08:40
  13. obay liked Berlioz's post in the thread Bulgarsk torsdag.

    God morgen fra Sølvbyen. Grått, og det er lovet å bli litt vått senere i dag. Skap og skap, fru Blom alias @Kristian. Vi som vokste opp...

    09. mai 2024 kl 08:40
  14. obay liked Kristian's post in the thread Bulgarsk torsdag.

    God morgon frå ei grå hovudstadsgrend! Lydbiletet denne morgonen er via til Bergen, faktisk. Vestlandshovudstaden er jo ein by det er...

    09. mai 2024 kl 08:40
  15. obay liked Kristian's post in the thread Bulgarsk torsdag.

    Kanskje SK IT arrangerer kurs slik at "funksjonalitet" kan spre seg som ild i tørt gress?

    09. mai 2024 kl 08:40
Laster...