InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.co.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.com [English] United States
Jeg har kabinkoffert, men sjekker den inn på turen til. Men hjem blir den i kabinen siden vi trolig er på flyplassen før innsjekk åpner
Hurra!! Fredag!! Og der er endelig InsideFlyer does Hong Kong igjen. Gleder meg stooort
Noe DU liker. Ikke overdriv;)
Når det gjelder Amex, umulig å si. De vet jo ikke hvilket årstall det er en gang....
Her pakkes det [ATTACH]
Takk. Tar gjerne en anmeldelse av rettene så man er forberedt til i morgen;)
Hva står på matmenyen?
Han flyr da til med oss. Ikke for seint å booke om returen;)
Telia, så fanger bare et e-sim for data. Ble ruinert i fjor;)
Husk badeshorts folkens. Poolparty på IC
Har noen erfaring med e-sim med data i HKG?
Nei, ingen forskjell
Hadde vært bra med alle på H siden da, så slipper vi å jogge så mye;)
Ser ut som 5H tok 4H...
Om noen vil flytte seg forover i c kabinen er 4H ledig nå
Starter en egen tråd for selve reisebrevet for årets IF tur. Denne tråden er da for selve reisen, og ikke alt annet fjas, det tar vi i...
Hehe, tipper det blir ganske så stille etter 3-4 timer jeg. Da er det nok natta på de fleste etter noen timer lounging før på dagen;)
Når vi kommer ombord med like t-skjorter får vi flytte på litt folk så vi kan samles foran i kabinen. Blir mange i biz nå!!