Takk for det. Dessverre ingen poeng på vei til meg enda, selv om det snart er 24timer siden første ordre
Samme her, men det har alltid tatt et par dager før det dukker opp hos meg (fra f.eks Zalando, ASOS, etc) - så regner med at det kommer.
Hastr det med å avslutte abonnementet ? Holder vel å gjøre det innen 30 dager ? Tenkte jeg kunne vente på bonuspoengene før jeg sier opp.
Vel, du er orsaken til at "yt etter evne, få etter behov" aldri vil fungere. Slike som deg øydelegger for alle oss andre.
Faktisk, gode gamle Gerhardsen sa det godt "Du skal kreve din rett, men yte din plikt". Nå er jeg normalt på høyresiden i politikken, men gubben hadde et poeng. Man kan ikke bare kreve. Utnytter man et gode, så forsvinner det. Isolert sett betyr det kanskje ikke så mye, men det er mange goder som kan forsvinne, blir det misbrukt.
Håper og at folk ikke gjør det er en en gang per EB konto. Da kommer det ikke flere slik tilbud igjen
Står 555 points under "Points on their way". Litt smell at jeg gjorde det før de doblet poengene. Når poengene er inne, skal jeg si opp abonnementet. Forøvrig synd at noen misbruker dette tilbudet. Som med alt annet, blir det ødelagt av folk som gjør hva de kan for å utnytte systemet. Burde vært en form for bot om man ble tatt i å jukse. F.eks. miste x k poeng og retten til å opptjene poeng i y måneder.
Hoppa på tilbudet i går kveld, avslutta abonnementet umiddelbart etter at valget dukket opp, poeng på vei i dag. Er vel innafor å spandere svenske nyheter på barna også?
Fatter ikke at folk gidder å moralisere/kaste stein når de sitter i glasshus. Tror dere virkelig at ideen var at man skulle si opp straks man hadde fått poengene? Det er jo like mye misbruk det? (merk jeg synes det er greit)
Det er jo en åpenbar risiko som de velger å ta når man har et slikt tilbud uten oppsigelsestid. Samme gjelder for utallige andre ting og er en helt vanlig strategi. F.eks. gratisabonnement en måned for spotift, netflix, viaplay osv. Det er helt innenfor å teste det en måned for så å fortsette med å betale eller si opp. Det som derimot ikke er innenfor er å opprette nye mailer, slik at man bruker gratismåned etter gratismåned. Her kan man også bruke "argumentet" med at man oppretter for familiemedlemmer. Slik opptreden som ødelegger for alle andre.
Gå til https://onlineshopping.flysas.com/no Klikk på navnet ditt oppe til høyre Gå til min konto Der står det oversikt over poeng som er på vei