Yes, registrerte det samme her. Akkurat dette er litt uoversiktlig med måten det føres i listen på, de kunne f.eks. nummerert opptjening og poengoverføring i en eller annen sammenheng. Utover dette synes jeg egentlig det er greit med fortløpende overføring, hyggelig å se saldo endre seg litt oftere
Får faktura hver måned, men de første mnd fant jeg den bare på deres nettsted. Nå får jeg e-faktura..
Er det noen her som har opplevd at innbetalinger har blitt registrert dobbelt opp? Betalte deler av faktura med 2x4000,- i begynnelsen av forrige uke via Payr, men ser at det er blitt registrert 4x4000,- inn på konto. Det er kun registrert 2x4000,- ut fra Sas MC kortet. Regnet med at dette ville bli ordnet etter noen dager, men har ikke skjedd noe til nå.
Jeg sjekket og ser det samme har skjedd med en innbet via Payr som er gått inn hos Amex 11feb 2 ggr uten noen reversering.....
Ganske sikker på når de avstemmer, vil de finne avvikene. En ting disse selskapene kan er å ha regnskap i orden. ;-)
Amex har korrigert forrige innbetaling som ble registrert to ganger. Sjekket nettbanken nå og nå har linjen debetjustering sneket seg inn.
Når vard det at det gamle SAS American Express Platinum ble deaktivert igjen? Har en bestilling på Hotels.com som er forhåndsbetalt, men jeg ønsker nå å oppgradere rommet. Får ikke endret bestillingen, men kan kansellere og rebooke med AmEx Elite. Men vil gjerne ha tilbake pengene mine også om jeg velger den løsningen. Eventuelt så kan jeg ringe hotellet og høre om jeg kan oppgradere direkte med dem.
Ser det er ein del som har samme problem her oppe: Betalte inn til Amex og er blitt registrert 2 ganger, fikk "tilbakebetalt" 8752,-. Nå har dei fakturert meg ekstra 8752 som eg har aldri fått innpå konto og dei seier dei har overført. Så pass på....
Mitt ble kansellert rett før faktura for februar ble sendt. Jeg har typisk mottatt faktura rundt 12., og hadde et fast trekk jeg hadde glemt å fjerne som ble avvist den 10.
De ringte på fredag og sa at fet var blitt en feil med dobbel innbetaling. Nå er det rettet opp for min del.
Noen som vet om forbruk mot companion-ticket blir overført ved oppgradering av Amex classic til Amex Premium?
Jeg bestilte i sin tid hotell og fly for Svalbard turen med mitt gamle SAS American Express Platinum. Ringte AmEx i dag og spurte om jeg skulle bruke forsikringen i det nye Elite kortet for å gjøre claim for den ene overnattingen vi mistet. Jeg ble da fortalt at jeg måtte kontakte DnB for dette, da det er forsikringen i det gamle kortet som gjelder her. I og for seg greit nok. Men å ringe DnB forsikring fordrer åpenbart at man liker å trykke seg gjennom en serie menyer på tlf og vente i evigheter. Det værste er at de tilbyr å ringe tilbake, noe de også gjør, men bare for å sette meg på vent... Er det noen som har en epost adresse til DnB forsikring som man kan benytte?