Som det har kommet frem i denne tråden, skal undertegnede nå på tur alene, til Singapore, i First!
Etter å ha vært medlem her/bonusfeber i over 3 år, blir dette faktisk min første tur helt der fremme, da det av ulike årsaker ikke har latt seg gjøre tidligere. Det nærmeste jeg har kommet, er SAS sin nye biz, som forsåvidt er veldig bra, men jeg har litt høyere forventinger nå. Etter å ha lest flere utmerkede og inspirerende reisebrev her inne, skal det nå ENDELIG bli min tur til å teste Lufthansa sin First Class, med tilhørende Terminal i Frankfurt, OG en liten "spin" i Porsche 911.
Jeg hadde ikke tenkt å risikere å misse flyet mitt ned til Frankfurt, så for å være på den sikre siden, kjørte jeg inn til Comfort Runway i går, og fikk en natts dårlig søvn der istedenfor.
Mørke skyer over Toten i det jeg kjører innover, så helt greit å dra på tur nå.
På Comfort Runway hadde jeg fått tildelt et superior rom:
I forkant var jeg forresten innom Rema for å kjøpe litt "treats", i tilfelle noen jeg kommer borti på turen skulle gjøre seg fortjent til det. Noe så eksotisk som norsk melkesjokolade!
Det kan f.eks. være flyvertinner som er rundhåndet i utdelingen av amenity kits/pysjer/glass(?)
Jeg har faktisk pakket med meg en ekstra bag til formålet.. Denne bør romme noen ekstra kits osv. til alle barna/kjæreste/samboer/kone/elskerinner. (tilpasser med det som passer best inn i den aktuelle samtalen)
Etter en urolig natt på hotellet har jeg nå kommet meg igjennom her:
Og skal akkurat nå til å gå mot gate. Selvfølgelig har jeg vært innom gullstuen, og lagt grunnlaget for dagen:
Nå kan det bare gå oppover herfra! (forhåpentligvis)
Last edited: 27. juli 2017