Godt nytt år! Har nettopp booket en t/r Hanoi-JFK med Cathay i F til drøyt 12.5K! https://www.google.com/flights#flt=...;e:1;sc:f;sd:1;t:f;sp:0.NOK.12362*0.NOK.12362
Har booket Cathay First Da Nang til JFK t/r 25.6. - 27.6. Expedia. 7.333 nok. Gir 560 BA tier points. Lukter error fare men sammen med positioning flight i QSuites kan det bli episk...
Vietnam (HAN/DAD/SGN) - JFK. Men det er tror jeg borte nå. Noe krøll med CX booking system ser det ut som (les: error fare). Det er bare å vente og se om CX honorerer billettene
Booket 2 tickets på Expedia (app) for 1 time siden Prissammendrag Reisende 1: voksen7 333,00 kr Fly4 356,00 kr Skatter og avgifter2 977,00 kr Reisende 2: voksen7 333,00 kr Fly4 356,00 kr Skatter og avgifter2 977,00 kr Totalt14 666,00 kr
Jepp. My bad. Fant DAD-NYC 30.05. - 06.06. for 8800 nok på Momondo. Det er vel bare at de selges fort....ble publisert av onemileatatime for noen timer siden
Den her blir noe heavy når det gjelder posisjonering for min del, men lykke til for alle dere som får booket! Håper den går i gjennom
Fikk bestilt en tur / retur på HAN-JFK i First Class. Kredittkort regningen sider NOK 12 507. Digg. Håper QR kommer med en kul pris på OSL-DOH-HAN i løpet av Travel Fare som pleier å være første uken av februar. Alternativt, bestille en SQ reise til BKK og finne en LCC reise mellom Bangkok og HAN? Hvilke planer har dere ? Jeg er litt bekymret for CBT og 3 timers turn-around i NYC ?
Nyttårspromillen fikk meg til å booke dette i natt. Jeg vet fortsatt ikke om det var en god idé. Booket i alle fall HAN-YVR-HAN (8.500 NOK) rundt noen datoer jeg har «holdt av» SQ F og TG F, så med et par justeringer og bruk av CT så kan jo dette bli en ganske artig F-rundreise for veldig lite penger.
Så denne trådtittelen i natt og tenkte at det ble litt for tungvint med enveis. Var først nå jeg innså at det er snakk om tur/retur-pris... gjett om jeg angrer!