Det er fredda, trenger ikke vente lengre

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Spielhaug, 05. mars 2021.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    I morgen er det 14 måneder siden forrige flytur for min del..
     
    ArthurDent liker dette
  2. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,307
    Likes mottatt:
    2,446
    Bonuspoeng:
    113
    Denne kan man jo ikke trykke "Like" på!

    Regner med du lengter tilbake til lufta minst like mye som jeg gjør...
     
    holmen and ArthurDent like this.
  3. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Beatles-suiten på Clarion Union Brygge i Drammen. Her holder Herr Wongraven meg med selskap, og jeg må si at det er et veldig hyggelig selskap, denne falt i smak. Nå er det straks ut på jakt etter en blodig biff her, eller noe annet godt å spise, og her får man jo faktisk alkohol til maten, så dette ser ut til å bli en fuktig aften. Siden jeg også har en flaske André Clouet stående til i morgen så bør vel Wongraven tømmes i dag. :D

    Og for å få liiiiiiiitt feeling av å være på langtur så måtte jeg jo ta med eget glass. :p

    20210305_201244.jpg
     
    drsyk, Calling, RoadKing and 8 others like this.
  4. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Du har min aller aller dypeste medfølelse. Jeg fikk i det minste "sneket" meg til et par turer til Budapest og Hamburg ifjor sommer, men jeg merker at savnet er til å ta og føle på nå. :(
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Det lengtes over en lav sko. Jeg har nå i tillegg vært i karantene i en uke, så jeg har ikke vært ute av huset siden forrige lørdag. (Har vært i postkassen, det er et par hundre meter fra huset). Testet negativt igjen i går, så nå skal jeg være frisk. Men reisefeberen er til å ta og føle på..
     
  6. Finnks

    Finnks Banushare

    Innlegg:
    239
    Likes mottatt:
    1,052
    Bonuspoeng:
    93
    Helga mi startet allerede i går ettermiddag siden jeg jobbet sist lørdag, så ble det fridag i dag med avslapping. Tilbringer fredagskvelden med å skrive et mimrende reisebrev fra turen min til Kengustan og NZ som jeg rakk like før jorda gikk under den 12.03.2020. Legges ut på IF når alle bookingene for kommende tur i 2022 er sikret. Godtvondt å tenke på at før i tida så kunne vi dra på ferie til noe som heter «utlandet». Føles som en evighet siden. Gi oss den jæ..a sprøyta så vi kan ut og reise igjen da!!
     
    drsyk, Upsaker, EndreD and 5 others like this.
  7. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Og den feberen finnes det ikke noen vaksine mot, kun medisin, og den medisinen består i å reise. Samt champagne. Og god mat. :)

    Men den tiden da vi kan reise som vi gjøre pre 03/2020 vil komme. Jeg lover. :)
     
    holmen liker dette
  8. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Det han sa!!!!
     
    holmen liker dette
  9. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Drammen leverer. Var på Becks Brasserie og Bar, utrolig god biff og god Irish sammen med noen halvlitere gjør at humøret absolutt er for oppadgående. Nå avsluttes kvelden med resten av Herr Wongraven, så får vi se hva som skjer i morgen. :)

    Og tenk på det da dere!!! For 3 år siden visste jeg knaptnok hva Eurobonus var, og champagne var noe fiffen drakk. Og se på meg nå!!! @Tore og alle de andre fine folkene her inne har jo gjort meg til et bedre menneske. :)
     
    drsyk, Spielhaug, jgroneng and 8 others like this.

Del denne siden