God kveld fra SN2826 til BRU, sjekket muligheten for en upgrade for å teste SN intra europa biz, men det var kraftig mange daler, så det var ikke aktuelt. Satser på avgang på rutetid, kortere flytid enn schedule og litt tid til å besøke det sagnomsuste The Loft før ferden videre mot nord.
Nettopp landet på OSL fra London. Heldigvis sjelden jeg kommer tilbake til Norge midt på ettermiddagen, når OSL er på sitt mest travle. Det tok rimelig lang tid selv i automatiske passmaskiner når Ethiopian akkurat hadde landet, og kaoset foran passkontrollen på F pir var komplett. Flott da, at OSL valgte å holde hele 4 av 10 passmaskiner åpne. Utrolig!
Ellers artig kabin på flyet. Så får man leve med at flyet videre til Oslo av en eller annen grunn ikke går fra gate. Men! Jeg rakk The Loft, og det må jeg si, makan til flueinfisert plass skal man lete lenge etter…
Vet ikke med fluer, de har jeg ikke møtt. Men er nok en av de mer oppskrytte lounger etter min mening. HON delen er bare trist
OK, da var jeg kanskje litt rask på kommentaren, siden jeg så Ethiopian flyet parkert rett utenfor - og endel folk som nok kunne komme fra det kontinentet. Kanskje Istanbul flight, da. Det var i alle fall mange folk i passkontrollen, og det er jo ikke *så* mange flights på OSL som flyr inn fra ikke-Schengen.
Tilbøyelig til å være enig i at The Loft er noe oppskrytt, har dog ikke hatt gleden av å inspisere HON delen. Men… Det er noe med Lufthansa og SN og fluer. Jeg opplever til stadighet bananfluer i loungene til Lufthansen (rett nok ikke i First Terminal, men i senator), og nå også på The Loft, det er litt under nivået man forventer vil jeg påstå.
Lo and behold! Bakkemannskapet på OSL må være på Steroider. Jeg gikk lynraskt fra gate D10 til taxfree, feide gjennom den, når jeg kom til bagasjebåndet var kofferten der!!!! Utrolig! Fenomenalt! Kudos til staben ikveld. Det gjorde at jeg rakk et tidligere flytog enn jeg hadde forventet
Synes du var bra jeg .... Jeg skal for første gang i den loungen på mandag, da skal jeg fly Lufthansa til FRA. Det skal bli spennende å se om det er noe å trakte etter.