Det blir hvertfall billig å komme seg til Berlin fremover, Norwegian har tidligere vært ganske aggressive her med flere daglige i tillegg til SAS.
Siden Easyjet har så dårlige rutiner på vedlikehold og inkompetente flygere lurer jeg på om jeg skal være redd da jeg bor under innflygningen?
Det var mest for å teste noen smilies,men det var faktisk en klovn på et annet forum, som stadig hakker på Easyjet og dets likesinnede, som skrev at han var redd for å bo (ha hytte var det kanskje) under innflygingen til TOS når en LCC åpnet rute dit. Jeg gleder meg til å fly Easyjet til ITB i Berlin neste vår. Vært der 6 år på rad, men misser den trolig i år da avreise til Maldivene er noen dager etter.
Har flydd Easyjet en del ganger (senest i oktober) og etter min mening er de et par hakk over Norwegian. Utvalget som selges fra trallen er bedre, kjøper man sete på et av de fremste radene får man egen check-in (som kan komme handy med i disse syden-landene) og prioritert boarding. I tillegg har de ganske mange nye fly, med en snittalder på noenlunde det samme som Norwegian på 320-flåten. 319 aldrende, men ok de også. Skulle jeg valgt mellom DY og Easy hadde jeg valgt Easy any day. Skal man pirke på noe kan man jo påpeke hvor ræva de i kabinen får betalt i England, men sånn er det dessverre i mange yrker i England.