En liten smakebit fra Bali

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Travellingalf, 24. nov 2016.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Som nevnt opptil flere andre steder så er jeg nå på tur til Bali (og senere Singapore) sammen med min Aller Beste Halvdel og ikke minst vår vakre lille datter på ni måneder. Akkurat nå koser vi oss på Conrad Bali og jeg tenkte å dele noen bilder derfra med dere;

    IMG_4318.jpg
    Dette er sikkert ett av de kjedeligste bildene som noen ganger har blitt delt her inne, men for oss som ankom Conrad Bali godt etter midnatt med trøtte folk så var det en veldig hyggelig overraskelse. Ekstrasenga hadde vi bestilt, men ikke resten :)

    IMG_4320.jpg
    Er det den største senga i verden eller kanskje bare på Bali?

    Og her er uteområdet som vi våknet opp til dagen derpå. Og ja, både hagen og bassenget på 30m2 hørte til suiten...
    IMG_4332.jpg

    Vel, fortsettelse følger ;-)
     
    Last edited: 26. nov 2016
    bighc, Bolle, Robert H and 18 others like this.
  2. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    317
    Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Herlig! Pris på en slik suite? :)
     
  3. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Herlig :) kos deg videre
    Viktig å rekruttere fremtidige bonusjegere tidlig, med litt amenities
     
    Travellingalf liker dette
  4. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Kult, jeg skal til Bali i juletiden (CT i Business, Oslo-Singapore med Singapore Airlines, gleder meg masse) så videre med KLM til DPS og et par dager i Ubud Bali og da 3 dager på enten Grand Hyatt eller Conrad (er litt rimeligere ser jeg). Også kommer Hilton til å overta et annet 5 * i sin portefølje fra 1 desember og de kjører på 30 % tilbud på alle rom for de som er interessert.
     
    Travellingalf liker dette
  5. Ursa

    Ursa Bonusnisse

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Min sterkeste opplevelse fra Bali må være den vanvittige parken sør på øya (Garuda Wisnu Kencana Cultural Park). De statuene og templene der gjorde sterkt inntrykk - på en sånn barnslig "WOW" måte :) helt vanvittig rått det de får til der (og det er sikkert mye kulere enn da jeg var der i fjor siden den utvikles i høyt tempo). Jeg dro også til noe sånne turistgreier helt nord på øya (2 timer kjøretur) men synes egentlig ikke det var noe særlig spennende. Litt fine tropiske fjell var det jeg fikk sett på den begrensede turen.

    Garuda-Wisnu-Kencana-Gwk-Cultural-Park.jpg
     
    Last edited: 24. mai 2017
    Johnnie_Walker and Travellingalf like this.
  6. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    CT..... Oslo-Singapore.... Singapore Airlines.... BUSINESS? Hvordan i alle dager greide du det?
     
    Xflipper liker dette
  7. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Venter på fortsettelsen :) ble du oppgradert til suite med diamond status? Hvile andre fordeler fikk du? Vurderer dette hotellet selv på min CT tur i november
     

Del denne siden