Helgen er over, og mandagen er her igjen. Ny uke, nye muligheter? Jeg har iallfall en mye roligere uke (i følge kalenderen, vi får se hvordan det går til slutt). Denne uken bringer også et par flyturer, og et nytt land! Det er meldt tosifret antall varmegrader, og 10-dagers varselet viser verken nedbør eller minusgrader. Det kan vi like! Uken bringer også valg i USA, som er litt over gjennomsnittet spennende. Så gjenstår det å se hvordan det slår ut for oss, Ha en fin en!
God morgen fra Syden! Siste dag her nede, og første dag i en spennende uke. Hvor mange hjul har kofferten når vi kommer hjem? Hvem blir president i USA? Hvor går blåturen eldste arving skal ta oss med på? Kommer de til å lande pent i dag også? Ha en fin mandag. Husk de fleste spørsmål har et svar, husk å akseptere svaret selv om du ikke liker det!
God mandag fra et dekkhotell i hovedstadsområdet, jeg har lest stjernene og kaffegruten og kommet frem til at det sannsynligvis går mot vinter, så da må bilen skos om for anledningen. Fortsatt grufullt lenge til neste reise og stor abstinens for sol og varme, men får bare bite tennene sammen og krangle seg videre i mørke og kulda!
God morgen fra hybelen i Bergen. En kopp Nespresso og frokost er unnagjort. Om et par timer blir det et Teams møte, etter det skal en ut å handle en julegave og med det er jule gave handelen utført. Ellers skrives det T-2 i dag Været på disse kanter er heller dårlig. Ha en flott mandag
God morgen fra Oslo. Om noen timer starter Asia-turneen til opphavet og meg. Vi posisjonerer oss til Wien i dag, så følger Beijing, Tokyo, Singapore og Bangkok i løpet av de to neste ukene. 8 flighter hvorav ingen er med Skyteam, men heller siste poengreise med Star Alliance. Håper det blir stas for alle.
Man blir våt i barten i Bartebyen i dag .. ! Snart skal bolaget bringe oss tilbake til Solkysten .. Onsdag er det på’an igjen BGO-OSL-CPH-BKK-PEN siste tur med bonustur med Stjernelaget *A
Morn fra Trondheim. Litt trist vær her, men samme det, skal jo bare sitte innendørs frem til jeg er ferdig på jobb. Om det fremdeles regner da, så går det fint også, har ytterklær etter Trøndervær T-12 til en liten MR til Atlanta. Satser på at jeg ikke havner midt oppi starten av borgerkrig der Regner med at det går helt fint. Ha en herlig mandag!
Det er for enkelt, har funnet ut at man fint kan beregne vinterens ankomst ved å slå ut en bøtte vann på trammen hver kveld, når en begynner å snuble på is på vei ut dagen etter er det på tide med vinterdekk på bilen. #lifehacks
God mandag fra Crown Loungen på Schipol! Alt er i papp her i dag, muligens et grep for å bli kvitt musene?
God ettermiddag fra innenriksloungen! Etter å ha hostet og harket meg gjennom halvannen uke er det tilbake på kontoret, møter og annet rask. Kort jobbtur til AES, i det minste er det en flytur. Mitt faste sete 1A står klar på SK271 til BGO, har lagt inn et leg ekstra for nivåpoengene som jeg burde få på WF458. Det er ikke anbudsrute og SAS flyr ikke direkte så jeg regner med at det går bra. Med ønsker om en fortsatt finfin dag!
BGO-AES er uten opptjening, siden 01.05.2022. Eneste WF ruten jeg har fått poeng på siden da er BOO-BGO.