Er det onsdag hjemme?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 03. juli 2024 kl 04:20.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,381
    Likes mottatt:
    23,808
    Bonuspoeng:
    183
    Lett å gå surr i dagene, når man er på ferie.
    I dag kom vi oss opp på toppen av Mount.Mitchell, som ligger ved Blue Ridge Parkway. Flott 360 graders utsiktspunkt.
    20240702_125805.jpg
    20240702_125902.jpg
    Ha en strålende onsdag alle bonusnisser:)
     

    Attached Files:

    Calling, Arvid1410, jgroneng and 10 others like this.
  2. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    1,048
    Likes mottatt:
    7,086
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra bagasjekaos på OSL. Litt uklart for meg om det var en feil/mange som reiste med bagasje/feriefolk er ubrukelige, men det var minst 100 pers foran hver selvbetjente bagdrop. Innenrikskantinen har stengt. Knapt folk i gullstuen. Mye løping generelt.

    Minner meg på hvorfor man ikke flyr på sommeren, og man skal tydeligvis ikke fly med innsjekket bagasje i juli fra OSL, men når man må være stand-in for en kollega, så må man fly litt.

    Ifølge setekartet skal jeg ha en person ved siden av meg, og det skal heller ikke være ledig seter to rader foran. Kjedelig hvis bagasjekø gjør at man ikke rekker flyet, eller så vet jeg ikke hvor store problemer G-gates forårsaker.

    Det er tydeligvis sommerproblemer i luftrommet også. Brussel taxet akkurat forbi over en time etter avgangstiden og vi har fått slot-tid 25 min etter avgangstiden.
     
    Last edited: 03. juli 2024 kl 07:35
    Calling, Arvid1410, jgroneng and 9 others like this.
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,986
    Likes mottatt:
    13,583
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra innenriksloungen. Ferie og folketomt.

    Det går mot nord, mot nord! Betjent innsjekk i går kveld gikk fint. Ung kompetent og ikke minst hyggelig dame fikset bagasjen helt til Aust-Finnmark.

    Jakten på porsjonspakket syltetøy gikk skitt. Selges ikke i vanlig butikk. Vi tar en søt og sunn frokost i loungen i stedet.

    20240703_065611.jpg

    Ha en fin onsdag!
     
    Calling, Arvid1410, jgroneng and 10 others like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,164
    Likes mottatt:
    59,330
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Kaffen er på vei ned i gapet, og reisefeberen stiger. Etter noen timer med hjemmekontor i dag vender jeg snuten mot OSL. Turen går til LHR via BRU, og på den måten får jeg unnagjort to flighter med Lufthansa-gruppen. To til på vei hjem fra LHR neste uke, og SEN er nesten opptjent frem til feb 26.

    Mellom disse flyturene skal jeg en tur til Bangkok med Thai. I First Class. Det skal nok bli fint. :cool:

    Ønsker alle en fin onsdag!
     
    Calling, Arvid1410, jgroneng and 11 others like this.
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,427
    Likes mottatt:
    870,880
    Bonuspoeng:
    293
    På solkysten er det i dag opphold og 13 grader, mulig der er litt glipper i skydekket …
    «Snart 3» fra Trondheim herjer i stuen og øver på å skarre på R’ene ! Ulempen med å gå i barnehage på Møllenberg er jo at hun utvikler talefeil.
    God det er helg BA0172CF-BDC3-4D5A-B3A5-26199099A90A.jpeg
     
    Calling, Arvid1410, jgroneng and 10 others like this.
  6. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,394
    Likes mottatt:
    23,273
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå godstolen heime. Dagens dont på heimekontoret er ikkje begynt endå, i og med at det vart nokre timar ekstra i går kveld. Då er det berre å nyte seg ein kaffikopp og drøyme om framtidige flyreiser. Thai F hadde vore kjekt. Det hadde for so vidt det meste av F og C.

    Eg fryktar meir og meir for haustens Australiatur. Manglar framleis BNE-TPE på returen. Dessverre er det håplaust med Star Alliance selskap utover EVA til BNE. Omveg via Nord-Amerika er kanskje mogleg. Pokker at ikkje EVA kan fly til MEL eller SYD. Er det lov å håpe på at SQ-julenissen snart kjem glidande ned pipa?
     
    Calling, Arvid1410, jgroneng and 8 others like this.
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,963
    Likes mottatt:
    7,215
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hybelen i Bergen :)
    En rolig morgen med Nespresso, nyheter og forum er herlig asså.
    Har også fått booket et lite sommer-avbrekk hjem til Bangkok om et par uker, i Biz naturligvis og jaggu fikk jeg dagflight med BR på returen, så jeg er ganske fornøyd nå :cool:
    Straks labber en i vei mot by’n, må lufte meg litt før en strekk på sen eftan etterfulgt av nattevakt.
    Ha en nydelig onsdag :)

    IMG_2932.jpeg
     
  8. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,855
    Likes mottatt:
    35,376
    Bonuspoeng:
    293
    Fremdeles jobbing med høsten lx F tur. Må være mulig å fly hjem fra acapulco?
     
  9. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    925
    Likes mottatt:
    4,849
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra München
    IMG_8118.jpeg
    IMG_8120.jpeg
     
    Calling, Ruby, MadsVaHa and 13 others like this.
  10. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,012
    Likes mottatt:
    11,101
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hjemmekontoret i hovedstaden.

    Prøver fortvilt å ferdigstille de største prosjektene så jeg kan starte sommerferien med god samvittighet neste fredag.

    Vi skal etterhvert til Tokyo for første gang, og er litt usikker på hotellet vi har booket. Noen som har anbefalinger til et hotell for en førstereisfamilie med tenåringsdøtre hvor det er god beliggenhet og bra value for money? Trenger ikke lounge eller for fancy greier. Helst ikke for mye over 2k pr rom pr natt. (vi trenger 2 rom). Jeg føler jeg omtrent er den eneste på forumet som ikke har vært i Tokyo ennå, så stoler på at jeg får noen bra tips her :)
     
    Calling, Ruby, Sunnfjordingen and 5 others like this.
  11. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,312
    Likes mottatt:
    3,232
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag fra toget til Lillestrøm. Jeg kan endelig melde ferie.

    Nå er det nedpakking av siste rest i leiligheten før det lempes inn i flyttebil i morgen. På papiret flyttet til Bergen, men venter en Island-tur neste uke mens vi venter på overtagelse av ny bolig.

    Avsluttet med stil og booket kommende Oslo-turer, inkludert en egotripp med opphold på Amerikalinjen. Merkelig å booke opphold i Oslo.

    Ha flyvende sommer!
     
    Calling, EndreD, RoadKing and 9 others like this.
  12. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,255
    Likes mottatt:
    17,503
    Bonuspoeng:
    293
    Onsdag og det er finvær sørpå, så hengekøya er flittig i bruk …

    Må finne ut av denne SMSen fra SAS i dag, men alt ser ok i ut appen.

    IMG_1558.jpeg
     
    Calling, Spielhaug, RoadKing and 9 others like this.

Del denne siden