ERROR FARE: BUSINESS CLASS OPEN-JAW FROM EUROPE TO ASIA FROM ONLY €593 ROUNDTRIP

Tråd i 'Testforum' startet av Baldrick, 09. des 2016.

1. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er imponert over disse folkene som har mulighet til å reise jorda rundt på én eller to dagers varsel ...

@milehigh, hva har du booket?

mhsalv liker dette
  2. Blades33

Blades33 Medlem

Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Finner SEZ 15-22 (og 29) juli til 550 euro, via secret flying. Gjør vondt, dette..

Baldrick liker dette
  3. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    9,922
    Bonuspoeng:
    183
    Ingenting! Jeg vil fly first:D Jobber med en family trip med QF F i Januar. Litt armer og bein. Må ha flere fly, da det fort blir 10 pax:)

Herlov liker dette
  4. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Da BA hadde "salg" i CW til junaiten i fjor tok det nøyaktig 5 dager fra bestilling til det ramlet inn mail om at vi som sitter på forum i lunchen får dra. Da hadde vel BA retten på sin side til å kansellere, men de tredde på seg nisseluen tidlig. Så gjenstår det å se om det samme skjer her.

Har ikke bestilt noe selv, men jeg er veldig glad i å lese rapporter så håper folk kommer seg avgårde :D

Baldrick liker dette
  5. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Det var bare den første av de tre tilbudene som man fikk fly.
    Den dagen lærte jeg en viktig lekse, book først, spør etterpå... Jeg hadde to turer klare til booking, men ventet på ok fra mine planlagte reisevenner. Da ble det for seint og ingen tur..

Når ET "slapp" sine billetter til Sør-Afrika var jeg raskt ute og samme nå. Så antakeligvis ut som en tufs når jeg stod med nesa i mobilen i 20 minutter i butikken, nesten på samme sted.. Men booket ble det :D

Robert H, Baldrick, OttoL and 2 others like this.
  6. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Oppdaget akkurat at jeg har en billett utsted av KLM, det er forhåpentligvis gode nyheter.. :)
    Hele reisen er med SkyTeam, så kanskje jeg må finne ut hvordan jeg kan spare poeng der...

7. bighc

bighc Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,377
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan finner mann ut hvem som har utstedt billetten?

8. CrotchRocket

CrotchRocket Fernweh...

Likes mottatt:
    8,847
    Bonuspoeng:
    183
    Se på billettnummer. Begynner det på 055- så er det Alitalia som har utstedt den. Det er nok de som ryker først når AZ begynner ryddejobben.

Last edited: 11. des 2016
    bighc liker dette
  9. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,552
    Bonuspoeng:
    113
    Mitt begynner på 109 men ser ut som det er AZ ?

10. Robert H

Robert H Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Så sant, så sant... skjedde akkurat det samme for meg nå. Og det er jo ikke noe særlig til trøst om alle de andre bestillingene også kanselleres. Bare trist, rett og slett.. buuhuuuu... (klarer ikke, og orker ikke, å være høy&mørk)

OttoL liker dette
  11. Salvador

Salvador Medlem

Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Gått glipp av dette :(
    Alt vekke nå?

12. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Er du sikker på at billettnummeret begynner på 109? Kan ikke se hvem det er..

13. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg vil tro det er større sjanse for at noen av Alitalia-billettene blir stående enn KLM-billetter, da de faktisk vet hva de driver med i Amsterdam, mens man nede i Roma/Milano er mer eller mindre inkompetente. To døgn and counting. :D:p

Robert H and Shyneno like this.
  14. Are

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Haha, godt mulig du har rett. Spørs vel om det et mange som er kjøpt via klm. Er andelen liten nok kanskje de ikke merker det ;)

Men spekulasjon fører vel ikke til noe godt, så vi får bare vente å se. Tror uansett ikke jeg avbestiller min CT reise på en stund ennå:D

15. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg sjekka akkurat setekartet for min AZ-flight FCO-NRT i juli. Nesten alle (!) businessclass-setene er opptatte.

16. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Da er vi to. Har en CT til NRT booket på SAS-metall i september.

17. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,517
    Bonuspoeng:
    293
    KLM billetter begynner med 074 ...

Og flyene ser sånn ut ...
    IMG_6368.JPG

NoLimit, chrisbu and dkvt like this.
  18. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg håper bare for all del det kommer en avklaring før nyttår, slik at jeg har fått frigjort mine to reiseperioder til når forhåpentligvis Qatar sin "Travel festival" braker løs på nyåret. De som har vært ute en vinternatt før, vil huske særdeles pene kampanjepriser januar i fjor ...

Are, Eddie47, geddi and 1 other person like this.
  19. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,630
    Bonuspoeng:
    93
    Som reiseglad blir dette veldig spennende. Selv om ssl nok ikke er mer enn 5%. Har som flere her fått tak i påske, sommer og høstferie rundt til spennende strøk. Frykter også at en litt treg italiensk opprydding dag for dag bookinger - medfører at kanselerings e-mailer kan komme svært sent / nyttår. Må si meg enig med deg Herlov - kipt å være låst når Qatar garantert kommer til å lempe ut 10 lapper turer uke 1 / 2 januar. Vi får håpe det beste. Det som gjør at jeg har litt mer tro på dette - er at det er ikke snakk om helt ville priser - har selv betalt ca 6000 - 7000 for turer seol, singapore, Tokyo. Det har jo vært mulig å få tak i kampanjer tidligere til under 10 flak. Tror ikke noe Italiensk selskap har råd til denne tabben. Har ordnet meg selv flere lange stopp i Hong Kong med Cathay. Elsker loungen de har i Hong Kong. En av de beste. Ser du har satt den selv høyt opp på annen ranking Herlov i annen tråd. Ps - Fikk en kort hyggelig prat med deg i fjor sommer med Qatar - business - elsker Accor... Takk for at du skriver knakende fine rapporter Herlov - lover å komme sterkt med. Takk for et flott forum - som uansett deler svært mange gode reisetips - selv om de fleste nok blir "lurt nå"....

Thomas123 liker dette
  20. bighc

bighc Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,377
    Bonuspoeng:
    113

Attached Files:

Baldrick, holmen and dkvt like this.

Del denne siden