Hei! Skal ha en flyvning fra OSL til MUC - MUC - CLJ og retur CLJ - MUC - MUC - OSL. Jeg er både sølvmedlem hos SAS og er medlem av lufthansas miles and more. Dette er min første reise med lufthansa, så jeg lurer på om man får både Miles og Eurobonus? Eller kan man bare velge hos ett selskap om gangen?
Pris vs Poeng godt spørsmål, short haul, skal ikke fly mer LH short haul, dette året og resten av livet, glemte har en siste til FCO som er betalt, bonus er noe annet
Short Haul er egentlig alt litt oppskrytt...LH C har fått en ripe i lakken etter streiken og crappy servering i jula, men gir dem en sjanse til i mars da fruen har surprise bursdag i Roma...Da faller dommen for LH C og min spend fremover, FRA er fint for transitt, men nå foretrekker en LHR med alltid litt god lounge safari før videre flight
Helt enig... kort distanse LH C: hvem vil ha kaldt mat, skinke og sitte på en hard 3-seter... TK C i Europa er nok aller best. Den nye business er helt sykt bra. alf
Litt usikker på om dette er rett tråd, men prøver. Noen som vet hvilken poengopptjening(eurobonus) en får mellom bangkok og phuket i thai bookingklasse J?
Dette er tretrinnsrakett: - 1) Sjekk opptjeningstabellen for reiser med Thai hos SAS her - 2) Sjekk antallet luftbårne mil fra avreisested til sluttpunkt her - 3) Rund av avstanden i mil opp til nærmeste hele 100-tall og utfør matematikk i henhold til opptjeningstabellen (500 x 2)