Har nettopp overrasket mamma med at jeg skal til Singapore i morgen... Hun ble selvfølgelig bekymret av at den lille gutten hennes på bare 37 år skal ut i den store verden helt alene, men etter det største sjokket hadde lagt seg, ønsket hun meg til slutt god tur!
Det hadde vært litt gøy å få denne tråden flyttet til trip report da. Så får man se hele turen fra unnfangelses-stadiet!
Da er altså reisebrev opprettet her: https://insideflyer.no/forums/threa...to-sing-apore-arbeidstittel.8625/#post-154442
Det er viktig å passe på passets gyldighet, spesielt når man skal til Singapore. Har reist inn til Thailand flere ganger med pass gyldig kortere enn 6 mnd, men det har aldri vært et problem. Noen land håndhever disse lovene strengere enn andre... En av de første gangene jeg var i Singapore så var jeg ekstremt heldig angående dette. Passet hadde nøyaktig 6mnd gyldighet den dagen jeg reiste ut av landet, uten at jeg visste det. Passkontrolløren i immigration minte meg på at jeg måtte ordne meg nytt pass dersom jeg skulle entre Singapore igjen. Nære på!
Om passet utløper på dato (10 år) før alle sidene er stappfulle med stempler og visum, må du ut på tur oftere. – Gammelt InsideFlyer Jungelord