Eg fann svar på eige spørsmål. Ein kan visst ikkje booke med CT på nettsida når fleire enn to personar skal reise. Det gjekk fint å booke i to omgangar. Edit: Det går fint å booke tur for fleire enn to med CT pr telefon.
Snart helg folkens, sier som rimitone! Dagen i dag har gått til møter på jobb, men dagens høydepunkt så langt var frokostmøte på Grilleriet med en god frokost og kaffe. Fin start på dagen. Nå blir det snart kjøring nedover til Strømstad og så Fjellbacka for grilling + flytende ; - ) God helg!
God ettermidag fra en overbooket SK TOS-OSL flyreise fra snødekte tromsø. Ingen Lounge, så vi må holde oss til å stirre på hverandre.
Hei igjen, nå fra innenriksloungen på OSL. Ble ferdig en del tidligere enn planlagt så da ble det et par timer på lounge før avgang til TRD. Begynner å strømme på med folk her nå.
God morgen fra Hollywood! Sov til 0630, så jeg må si meg fornøyd med det. Nå har det vært litt jobb og slikt (Ikke alle som skjønner at FRI i kalenderen betyr at man ikke er på jobb..), og straks blir det frokost. Solen skinner, og jeg må vel kanskje finne ut av hva jeg skal gjøre i dag. Droppet leiebil denne gangen, så det blir Uber (eller Lyft, som var mye billigere fra flyplassen), kollektivt eller gangavstand. Blir vel en øl og litt mat, og litt people watching, tenker jeg. Ha en fin fredag!