Glad Päsk !

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av peterfox, 24. mars 2016.

  1. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag eller Skjærtorsdag - en dag som nesten har vært Langfredag her i Hua Hin.
    Våknet til 32 grader og skinnende sol, 240 kvadratmeters suiten holder mål på den femte natten

    Mer gledelig var mail fra Expertflyer hadde funnet 2 seter i LH F til Hong Kong.....
    Langfredag syndromet oppstod når jeg først forstod at SK CT-service, åpnet 15:00...

    Men nå er det i orden, LH F og Shangri La Kowloon på bonus, for også brukt Golden Circle Diamond før det går ut i juni
     
  2. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag!
    Fra noen flotte dager med sol og tørt og 10+, er det i dag grått og vått og usle 2 grader.
    Så det ligger an til lang-torsdag med fjernkontroll og sofa, og litt fantasering om fjerne reisemål :)

    Ha en god dag, enten du har -30 eller +40 grader der du er ;)
     
  3. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Kommer bare innom for å minne om hvor megakonge (ja..;)) bonuspoeng er for reiser man vanligvis ikke ligger våken om natten og drømmer om.

    15 000 Avios sparte meg akkurat for en veldig liten, men likefullt en formue...

    God påske!
     
    tommy777 and view like this.
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Skjæretorsdag ja!
    Siden det regner ute (klart drittværet kommer når fridagene er her...) har jeg heller gjort alvor av denne dagen. Så jeg har skjært både brød, ost, gulerøtter, poteter, kjøtt, løk, sopp osv. Det eneste jeg ikke har skjært er meg selv i fingeren eller no.
    Så her er det riktig skjæretorsdag. Skal se om jeg finner noe mer å skjære.

    Hvordan går det med Fnatstikkstuen over i Denver mon tro? Har han fått skjært gjennom uværet?

    Skjær i vei folkens! Det er helt lov på skjærtorsdag har jeg hørt!
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,701
    Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    I dag skal jeg banne i kirka og fortelle at vi skal ha laks, helt frivillig, til middag i dag. Mange her inne anser jo dette som grevling og vel så det, men i mine øyne kan laks faktisk være veldig godt bare råvarene er gode og tilberedingen er bra!
    Uansett, håper jeg ikke har ødelagt påskefreden for så altfor mange og jeg ønsker alle en fortsatt god päsk!
     
    tommy777, Tore, Stuttfeiten and 2 others like this.
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Glemte dagens fjellskrekkregel! Beklager det! Her kommer det:

    upload_2016-3-24_18-22-23.png
     
    geddi, Travellingalf and Kristian like this.
  7. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,521
    Likes mottatt:
    5,709
    Bonuspoeng:
    183
    En god og en ikke alt for aktiv påske ønskes forumet. Fjelltur er slitsomt. Sofaen er mye bedre.
    God påske ønskes hvorhen du befinner deg i verden :)
     
  8. Bernhard2

    Bernhard2 Medlem

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    God aften fra Trondheim. Idag har jeg fått erfare at mine barn på 3 og 6år er myyye bedre enn meg på langrenn... så da tror jeg skiene skal få hvile i boden resten av påsken jeg.. strax en bedre middag og litt rødt i glasset :D ha en fortreffelig påske alle sammen :)
     
  9. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Håper du har laget lakselasagne da... ;)
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden