God morgon på veckans sista dag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 01. juni 2014.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    ....och sista morgonen i Beijing!

    Snart pickup och 26-timmarsturen börjar närma sig sitt slut. Blev lite senare än tänkt igår och därför blev det inte helt den stora sightseeingen idag. Snart väntar SK996 och 1410 mot CPH och STO. Ha en flott söndag!
     
    SASDC8 liker dette
  2. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God søndag ønskes fra Grefsenveien. Kommer det rapport fra reisen, PC?

    I dag er jeg litt hungover så planen er å ikke ha planer. Det er en undervurdert plan.
     
    SASDC8 liker dette
  3. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra bygdelandet i Telemark.
    Solen skinner, og ikke stort på timeplanen idag - så en helt OK dag.
    Men drar vel etterhvert tilbake til Oslo, før de verste køene oppstår langs veien.

    Ha en køfri dag. :cool:
     
  4. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Mornings fra kaffekoppen. Det blir rart å ha en hel arbeidsuke foran seg nå, hvoran skal det gå mon tro. Godt at det blir langhelg igjen allerede til helga :D Litt forberede jobbuka her, så er det vasking av bil og klipping av gress som står på agenda før grillen fyres opp senere i dag.. sommer og sol er ikke feil, ha en fin søndag!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Da kan vi ønske sommeren velkommen! 1. juni er jo starten på de 3 sommermånedene, som værsegod har å leve opp til mine skyhøye forventninger.
    Det er forøvrig en slapp søndag i det Sørlandske!
    Deilig vær så det er jo dumt å sitte inne. Lurer litt på når jeg er kjørbar, for jeg kjenner jo at det ble inntatt en anseelig mengde fludium i går.
    Satser på å bli invitert på en liten båttur i ettermiddag. Aldri feil det på slike flotte dager.
    Ellers en del papirarbeid jeg må få unna i kveld før ny uke starter i morgen!

    Hoy!
     
  6. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad søndag ettermiddag fra Ris. Badet opp til flere ganger i sjøen denne helgen - Verdens Ende er et godt sted å være menneske. Lunsj på Hellviktangen i formiddag - anbefales. Nå skal uken som kommer planlegges. Nyt sommerkvelden.
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag ettermiddag fra Bodø! Har tilbrakt dagen på diverse famile ting, men har også rukket å fundere om ikke Singapore er fin plass å besøke i november måned? Tips om things to do there mottas med takk :)

    Ha en super søndag videre!
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Goood kveld fra København! Tilbake i Europa etter en fin helg i Beijing! Jeg ble til og med oppgradert til en one bedroom suite på Ræddisn Bluuue Beijing. Scandinavia CPH disket opp med tidenes mest sterile Business klasse-rom. Føles som ei glattcelle. :p

    Propellfly heim i morra!

    Nattinatt

    Ding dong
     
    Roberto liker dette

Del denne siden